![]() |
Idols komt weer...
6 december beginnen de eerste afleveringen van Idols weer, wie gaan er dit jaar allemaal kijken? en zal het dit jaar weer zo populair worden?
ik ga wel de voorrondes kijken, ik heb zelf meegedaan, ff kijken of ik erbij zit :D |
Jij bent hip jij hebt aan Idols meegedaan :cool:
|
Citaat:
|
heeft ook meegdaan.... :o :bloos:
maar ja denk niet dat er zo heelveel aandacht aan zal worden besteed als vorig jaar het nieuwe en leuke is er nu wel vanaf hoop alleen dat er dit jaar wel iemand gaat winnen doe ECHT goed is |
oh, ik ga wel kijken hoor. heb vorig jaar geen van de audities gezien, doordat het op vrijdagavond kwam, maar nu ist op zateradgavond, dus nu wil ik ook wel eens kunnen lachen om mensen die niet kunnen zingen :p
|
ja, ik ga wel kijken.
vond het enorm grappig vorig jaar. |
anti-schaap is alleen niet door omdat ze te hoog zong :-P
|
Ik ga in ieder geval de eerste aflevering kijken. Als het niet meer zo enorm grappig is als vorig jaar heb ik het snel gezien (n).
|
Citaat:
|
Alleen de voorrondes, de rest boeit me niet. :cool:
|
Citaat:
tssssssss, je was er helemaal niet bij! ik kan ook anders dan heel erg hoog zingen hoor! haha ik weet het ik heb een operastem maar die keer bij idols niet :eek: hahahahahahahahahahaha :evil: |
ze kan eigenlijk gwon heel erg mooi zingen. als er een idols voor operazangeres komt doet ze mee. in dr skatebroek
(kolere wat kan ik slap lullen:)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als anti-schaap wint word ze beroemd forumster :P
als anti-schaap niet wint word het vast een geit die wint |
Citaat:
nou dank je :bloos: Citaat:
dus ik ben een geit ja :D een geit die misschien wel de verkeerde niet-a-la-mode-kleding aanhad naar de voorrondes en daardoor misschien niet door is.. :D haha maar het was lachen om mee te doen, en als ze een soort van topic hebben van meest kleurrijke kandidaten vrees ik dat ik misschien wel op tv kom :o (n) :s |
Ik ga ook kijken en dan alle deelnemers afkraken
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is toch leuk, alle kneusjes die meedoen afzeiken? ;) |
úiteraard ga ik kijken:D
|
Ja zaterdag al :eek:
Ik vond eigenlijk al weer grappig om die reclames te zien :o |
Citaat:
ja, dat is ook leuk :) dat deden we vorige keer toch ook al :D |
Citaat:
Ja dat weet ik nog :D |
blergh(n)
|
Ik ga in ieder geval de voorrondes kijken (mensen uitlachen :o). En misschien de rest ook, als het leuk is.
|
Jippi :D ik ga kijken!
|
Ik ga wel kijken ja.
vind dat wel grappig :) Als er leuke mensen inzitten zal ik het wel helemaal afkijken |
Ik ga helemaal niet kijken.
|
Citaat:
waarschijnlijk zal ik het wel weer helemaal gaan kijken, net als vorig jaar, zeker als er wat leuke en goede mensen tussen zitten...:) |
Citaat:
|
mijn schuilkelder is al gereed....
|
shit, dan al!
kan ik niet eens rustig van mn vakantie genieten :( is er nog plaats in je schuilkelder? |
Citaat:
oke :cool: :D |
Ikke ga lekker wel kijken :) Ik denk dat het niet zo populair zal zijn als de vorige keer, maar volges mij zijn er toch zat mensen die toch in ieder geval af en toe gaan kijken.
|
Kheb best wel zin om weer te gaan kijken, eigenlijk. :) Dus ja, ik zit zaterdag ook voor de tv. (y)
|
Citaat:
Zaterdag ga ik mooi de extended van LotR kijken, iig absoluut geen idols. |
*heeft ook meegedaan*
|
ik ga nou de voorrondes iig kijken, en misschien de rest ook, als het leuk is. vorig jaar heb ik ook een groot deel van de voorrondes gemist, dus die moet ik nou inhalen;) ik denk dat er nu wel meer serieuse mensen mee zullen doen, omdat ze nu gezien hebben wat er allemaal precies gaat gebeuren enzo:) en er doen nu ook veel meer mensen uit mijn omgeving mee:o
|
Citaat:
ik wou meedoen maar ik heb godverdomme geen uitnodiging gekregen...niet dat ik door de 1e ronde was gekomen maar ik wou gewoon zien hoever ik kon komen maar goed, ik ga zaterdag kijken. geweldig die auditieronders |
Citaat:
Hoe kon ik dat vergeten ;) |
Ik ga het kijken.
|
Hmz, de vorige keer begon ik het pas aan het eind van het seizoen te kijken, maar het was wel redelijk goed te kijken.
Alleen jammer, dat er een hoop mensen nu bijzitten die er alles aan gaan doen om op tv te komen. Ik zag in de reclame weer een aantal idioten. De stumpers.. Maar ik zal het wel kijken, denk ik. |
trieste boel.
|
Citaat:
Nu maar hopen dat je er doorheen komt! :rolleyes: En ja, ik ga het denk ik wel kijken (de voorrondes dan). |
Citaat:
|
Ik zeg nu wel dat ik alleen de audities ga kijken, maar dan ben ik ondertussen toch wel weer verslaafd geworden en kijk ik alles :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga absoluut NIET kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |