![]() |
Graffiti, altans poging tot...
Laatst weer sinds tijden de bussen gepakt en op straat gekladderd. Hij is een beetje wazig omdat de bussen nogal kut deden. (vooral wit en zwart) en ik stond illegaal langs een weg.
http://www.endoria.net/upload/index.php/2512770797 |
t ziet er wel doop uit man, het 'twisted' idee is goed maar de zwarte lijnen zijn wel slordig
|
k had met zwart de opzet gemaakt vanwege de drukke ondergrond. Daarna ingekleurd met blauw. Maar de zwart vrat het blauw weer op. daarom ziet het er allemaal zo slordig uit.
O ja..de outline (wit) en het zwart gingen zich ook mengen. vet kut! |
Citaat:
|
Citaat:
Hijs vet. Alleen ik vind dat er iets aan 'ontbreekt' zoals iets eromheen ofzo. (?) |
Wel leuk, btje Delta's style geprobeert te faken ? ;):p
iig redelijk dope Ik ben net gepakt, Dus ik hou me ff stil.. |
Citaat:
|
..en een wereldberoemd fotograaf zal je ook nie worden hee Herbz ;) of heb jij m niet genomen?
|
Hmm ik vind hem niet zo mooi,in het 'echt'ziet het er wel beter uit.. Maar ik ben nog steeds fan van je tekeningen :)
|
Ohwahhmm .. uhh.. >UP< hoor, Japs verdient meer replies :) (y) :D
|
Kvind 'm mooi maar idd de zwarte lijnen zijn wat vaagjes. Misschien was wit wreder geweest aangezien je tamelijk donkerblauw gebruikt.. nou ja, blijft knap :)
|
Citaat:
|
heb alles over R gehoord maar zegt lekker nix ik vind die letters niet erg doop toy achtig maar goed wie ben ik?:D
kleuren combos zijn wel dope en dat twistede sjit ook wel. |
Ik zal wel geen hoge eisen hebben :D
|
(UPt stiekem, met goed doel Herbz ;) )
|
ik vind m :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |