![]() |
Wat vind jij van de nieuwe look van je hotmail account?
ik log net in en zie ineens dat hotmail een nieuwe look heeft. wat vind jij ervan?
|
walgelijk!!!
waarom moet alles tegenwoordig de xp look hebben. (n) ben ik even blij dat ik outlook gebruik :P (y) |
Citaat:
|
ieuwww doe maar weer zo... :eek:
neeh dit is echt te lelijk en waar staat de knop *nieuw bericht opstellen* !!! :mad: die xp look *tis niet voor niets wan microsoft* (n) |
achja zolang het maar gratis is he
|
Ik vind het er maar vreemd uit zien, wel in de stijl van XP.
Het is wennen. |
ik schrok me echt dood!!! :eek:
|
Dit is toch wel echt TE laag voor S&M.
|
ik vind het wel mooi, maarja, ik zit ook achter zoveel verschillende programma's met zoveel verschillende designs en menuutjes dat ik er niet echt aan hoef te wennen
|
Citaat:
|
Te laag, te laag
kom op heren denk aan usability... heel leuk om daar over te discusseren (y) |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
wel nice (y)
|
Citaat:
De look staat daar heen nauw na hoor :p |
Begrijp niet waar iedereen zich groen-en-geel over ergert. Tis gewoon ff wennen vermoed ik. Het ziet er iets strakker en professioneler uit. Hoewel dat voor mij niet echt per se hoefde, vind ik het ook weer niet oerlelijk ofzo.
Citaat:
Citaat:
|
het is even wennen, maar ik vind het wel mooi.
alleen een beetje storend dat ze het "bericht opstellen" knopje weg hebben gehaald |
Beetje kantine-niveau dit. Als je wilt open je daar maar zo'n topic.
|
Hij gaat naar de kantine (ff ge pmd met deze en gene ;)).
|
Ik vind het wel mooi.
|
Omslachtig, te traag, te microschofterig.
|
Maakt me geen zak uit.
|
Ik vind het wel mooi
|
XP zelf zuigt ook al gewoon ik kan neit eens mijn webcam instaleren ookal heb ik de XP driver XP is gewoon kut(mijn mening)
en mijn hotmail vink btje leipe logica |
Interesseert me niets
|
hmm.. opzich boeit het me niet alleen heb ik er wel gelijk een probleempje door gekregen... heb namelijk op het envelopje "sorteren in oplopende/aflopende volgorde" geklikt en nu heeftie heel mooi mn meeltjes in aflopende volgorde gezet, alleen een beetje geen rekening gehouden met jaartallen, dus nieuwe meeltjes komen soms ergens halverwege tussen meeltjes van 2002 enzo.. en kweet ook niet meer hoe ik het normaal krijg, iemand suggesties?
|
Ik vind het onoverzichtelijk, maar dat went wel.
|
Vervelend! Ik heb nu nog moeite met de 'opstellen' knop te vinden.
|
Citaat:
|
de verwijder knop onderaan die ze eruit hebben gesloopt, dat is pas irritant!
|
Citaat:
|
Ik moet er nog even aan wennen en ik weet niet of het allemaal wel zo praktisch is, maar ik geloof dat ik het wel mooi vind(y)
|
Ik vind het wel mooi, maar irritanter in gebruik dan de vorige.
|
Het doet me niet veel, eerlijk gezegd.
|
Het komt wel lekker fris op me over.
|
het is zwaar irritant ,en alles is ergens anders en k snap de helft niet meer, ik wil mn oude terug...
|
Bagger!!!!
|
onwijs irritant.
ik snap er niks meer van kan iemand mij dat uitleggen echt zwaar irritant. Doe er nou 10 minuten langer over om een mailtje te sturen en me mams kon het net alleen nu moet ik haar weer helpen :p |
Interesseert me niet
|
Ik vind het erg onoverzichtelijk. Wat mij nog het meeste irriteert, is die beginpagina waar je op terechtkomt... :|
Vooral die 'Vandaag'-pagina.... :s vrij nutteloos... |
Tis wel een beetje wennen jah.. maar op zich best mooi.
Maar klage help ni eg.. thelpt tog nix.. of we moete met zn allen gaan boycotten :confused: |
Irritand, maar dat vond ik ban xp ook in het begin. Gewoon wennen denk ik (hoewel een paar dingen wel vrij verstopt zitten)
|
Ik vind hotmail zeer onoverzichtelijk, maar dat is typisch voor alle Microsoft dingen: veel rotzooi, onnodige, commerciële kuttroep. De nieuwe look is wel erg mooi trouwens.
|
Boeiend...
|
Mooi Mooi Mooi ...
|
hotmail stinkt
|
Citaat:
|
Hoe het er uit ziet boeit me niet zo veel, maar die indeling, blugh, ik vergeet nu steeds mijn junk mail te legen en raak voortdurend de weg kwijt...
|
Citaat:
|
bagger.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |