![]() |
sex als je ongesteld bent en aan de pil
moet je dan ja, wel en condoom gebruiken of nee, niet een condoom gebruiken? danku
|
Als je ongesteld bent kun je zowiezo niet zwanger worden..
Pas van dat je weer een eiersprong hebt kun je zwanger raken.. Is ongeveer 4 dagan naat je ongetseld bent gewees ofzo.. Dus stel dat je NIET ana de pil zou zijn kun je zelf tot 4 dagen erna sex hebben zonder condoom, is alleen wel tricky.. jou kan iig niks ovekomen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens is dat niet helemaal waar. Er zijn wel degelijk gevallen bekend waarin een bevruchting plaatsvond tijdens een mensturatie en waar gewoon een kind uit voortgekomen is. Niet alles gaat nou eenmaal altijd zoals het theoretisch hoort in zo'n complex vrouwenlichaam :) |
Citaat:
|
Kijk eens op www.sexwoordenboek.nl, staat het perfect uitgelegd. In theorie kan je ovulatie ook tijdens je ongesteldheid plaatsvinden en dan kan je dus wel zwanger worden. In de praktijk vind die ovulatie bijna altijd een aantal dagen na de ongesteldheid plaats. Als je aan de pil bent en je slikt hem elke dag en op tijd (met een stopweek natuurlijk) dan ovuleer je niet meer, dus dan kan je ook tijdens de ongesteldheid zonder condoom sexen. Alhoewel de pil niet 100 % veilig is maar maar 99,99% oid maar die discussie hebben we al in een andere topic gehad.
|
ook als je ongesteld bent kan je zwanger worden... vraag me niet hoe, maar het schijnt nog wel eens te gebeuren...
begreep ik nou dat je aan de pil bent? dan hoef je geen condoom te gebruiken. ook niet als je ongesteld bent. |
urrr, je kunt, als je de pil vergeet in de eerste week na je menstruatie kun je wel degelijk heel erg zwanger worden als je sex hebt gehad in je menstruatieweek. MAAR, als jij van te voren weet dat je dat kreng toch niet gaat vergeten, is er idd geen gevaar.
Ik zou de gok toch maar niet wagen! ik heb het zelf eens gedaan en was gelijk 25 piek aan een morningafterpil kwijt!! :( |
hhmmm vind beetje erg vies/goor om dan sex te hebbe, doe maar condoom
|
hmm...ik ben niet aan de pil...want ik ben een 'man' maar t is nu wel duidelijk, heb gwoon condoompies gehaald met banaane smaak enzo dus was wel weer lache
|
Kondoom=nie nodig, je kunt nie zwanger worden als je ongesteld bent
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |