![]() |
Goede psychologe in Amsterdam?
Ja, dat zegt het zo'n beetje.
Ik zit nu al een jaar bij het Mentrum, maar heb niet het idee dat ik iets opschiet. Dat frusteert me enorm. Wil ik eindelijk geholpen worden, willen/kunnen ze me niet helpen. Zeker de afgelopen maand voel ik mezelf ook eerder afglijden, dan omhoog komen. Dus... Weet iemand een goed psychologe in Amsterdam? Het moet wel een vrouw zijn, met mannen kan ik niet zo goed omgaan. God, wat klinkt dit als een dom bericht en wat vind ik het eng om dit te posten Of moest ik dit ergens anders posten, verplaats het dan maar... |
Het is absoluut geen dom bericht!
|
Citaat:
En hij staat hier wel goed, hij wordt dus niet verpaatst. Ik ben alleen helemaal niet bekend in Amsterdam, dus ik kan je helaas niet helpen, iemand anders vast wel! Sterkte meis en succes! Liefs, Suzanne |
Fe-la. Niet dom! Wel dapper.
Ik ken alleen een mannelijke psychiater en die kan ik je toch niet aanraden, dus... I'm not much help. Good luck, wel. :) |
Stomme vraag misschien, maar heb je al bij je huisarts ed rondgevraagd? Telefoongids?
|
Citaat:
En ik vind het een beetje eng om gewoon iemand uit het telefoonboek te prikken, ik heb liever een aanbeveling o.i.d.... geen stomme vraag |
Het klonk gewoon dom.
Waarom weet ik ook niet. Zal wel aan mn overweldigende zelfbeeld liggen, ahum. |
Citaat:
Maar is er niet iemand die je helpen kan met die adressen, vertrouwenspersoon op school ofzow....dat soort mensen heeft daar vast wel inzicht in en kan je ook goed adviseren... Sterkte en succes |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit niet meer op school... Ben klaar, maar wist nog niet wat ik wou gaan studeren, en wou nog niet studeren, eerst wat rust. |
Een huisarts kan je ook doorsturen naar dingen als maatschappelijk werk of een 'gewone' psychologe. En misschien heeft hij/zij wel namen van psychologen die goed bekend staan, hij/zij zal beter bekend zijn in dat 'milieu' in Amsterdam dan de meeste leden hier, denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |