![]() |
waarom nog niet met em??
hee
ikke zit met een probleem :( . ikke heb bijna een relatie met iemand maar het wil er steeds niet van komen. zijn zusje is een beste vriendin van me en daarom ben ikke met hun op vakantie geweest. daar is het er ook niet van gekomen. we willen het allebei graag, maar ikke heb het idee dat hij wat preuts is en niet durft. wat moet ikke doen? groetjes.............. |
allereerst ikke vervangen door ik...
en heb je al met hem gepraat? |
ikke zou toch maar eens wat initiatief nemen, dan zie je wel waar het schip strandt.
verrek, zou het ïkke"besmettelijk zijn?? |
Citaat:
|
Hem opbellen of naar hem toe gaan, zeggen 'Ik vind je lief', als hij jou ook lief vindt vragen of hij je vriendje wil zijn, zegt hij ja, nou, dan is dat geregeld.
|
Citaat:
|
vertel het hem ofzo ipv ons
|
Citaat:
|
Misschien vindt hij zichzelf logischerwijs te jong voor een relatie en speelt hij nog liever in de zandbak of met andere vriendjes...
|
Citaat:
nee, hij vind de schommel het leukste... |
Citaat:
|
Iets serieuser reageren mag ook wel..
Ook al is de aard van dit probleem van iets lager niveau als die van gemiddelde forummer... Mag ze nog wel serieus advies krijgen |
Citaat:
Vond het woord relatie wat te serieus voor die leeftijd... verkering vind ik daar beter passen... |
Citaat:
|
Citaat:
(Maar hoe dan ook, hier is inderdaad alleen maar plaats voor een diepgevoeld sarcasme) |
Ach kind, wat maakt het uit, iedereen schijnt tegenwoordig met iedereen een bijna-relatie te hebben, kun je lekker "legitiem' vreemdgaan... :rolleyes:
|
:d
|
Citaat:
dus of "ik vind je lief" / " je bent echt lief! " nou meer betekend ;) |
Citaat:
|
ow ok das duidelijk :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |