![]() |
Coolcat
Heej heej..
Weet iemand misschien of er in ermelo een coolcat of een wonder woman zit...?! Kuss |
Ik zou niet eens weten waar Ermelo ligt. :cool:
|
Citaat:
Ontopic: Er zitten wel wat winkeltjes, maar toen ik er vaak kwam hadden ze nog geen coolcat. :) |
zoek he top in je telefoonboek zou ik zeggen
|
www.coolcat.nl -> our stores -> coolcat -> je provincie aanklikken
Geen succes? dan www.coolcat.nl -> our stores -> wonder woman -> je provincie aanklikken |
Citaat:
|
Op www.ermelo.nl hebben ze het over de veluwe, maar waar ligt die eigenlijk?
|
http://plaats.trafficagent.nl/campin...=Ermelo&nr=349
Aan de rechterkant, bij die landkaart, kan je zien waar Ermelo ligt. :cool: |
Ik heb gekeken op die site maar ze hebben geen coolcat noch wonderwoman. :)
|
Citaat:
Mijn topografie is ook niet om over naar huis te schrijven, het is zelfs zo erg dat ik net even op die coolcat site heb geoefend :bloos: Profincie aanklikken en kijken of ik goed had geraden wat het was, hahaha :D |
In Coolcat? In Ermelo?????
Neej, denk het niet. :o Kom in Utrecht, Wonder woman's en coolcat's zat. :p |
Citaat:
|
Moet dit niet op Lifestyle?
|
Citaat:
|
moet dit niet op slot?
Kijk op de site van coolcat of ga even googelen.. tadaaaaaa |
Citaat:
In het waar vind ik topic ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Tadaaaa Zo makkelijk gaat dat, op lifestyle ;) |
Cool cat:
Cool Cat Regio Gelderland Apeldoorn, Hoofdstraat 94 Arnhem, Bakkerstraat 74 Arnhem, Hanzestr 82 Arnhem, Ketelstraat 39 Arnhem, Kronenburgpassage 40 Barneveld, V Schaffelstr 6 Doetichem, Hamburgerstr 24 Gorinchem, Arkelstraat 2-4 Nijmegen, Broerstraat 49 Nijmegen, Zwanenveld 90116 Wonder Women Regio Gelderland Apeldoorn, Oranjerie 116 Arnhem, Kronenburgpassage 48 Nijmegen, Broerstr 25-26 Helaas dus... |
Citaat:
|
ach, zelfs al zijn die winkels er niet...ik denk niet dat je veel mist bij de coolcat. volgende week loopt iedereen er al weer in.
|
idd wat moet je bij coolcat... :rolleyes:
|
~Cool cat .. :p
Diesel dan maar;) |
In de Fancy staan altijd telefoonnummers van kledingzaken :rolleyes:
|
haha een nicht van een nicht van mij had een keer een coolcat shirt gekocht en der vader vond het een dom merk en toen moest ze het shirt verknippen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij niet
|
VVV KANTOOR!
:rolleyes: |
wie wil er nou naar de cool cat? en welke idioot gaat nou naar Ermelo?:s
|
idiote winkels
|
Citaat:
Ik vind het zowiezo een winkel met kleding dat je zegt van: "done!" of "slut-walhalla" |
In Enschede is er iig wel 1. Oeh, wat word ik toch geil bij de aanblik van die paspoppen met strakke truitjes waardoor je harde, kunststof tepels heen kan zien priemen.
|
Je benadert het nu wel sarcastisch perseus, maar ik zag laatst een donkere paspop, nou dat was niet mis hoor!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar óók een Wonderwoman, Dus als je zin in kunstof tepels he't Zijn er twee plekken waar je je geluk op kan. |
Citaat:
*kwijl* Dank u :) |
Citaat:
voor mijn ogen die het niet goed zien, en voor mij, die niet juist had bepaald, dat jij wél graag poppen paalt! Zelf weet ik maar al te goed, wat een paspop met je doet! Dat smalle bekkie, gave huid, oog dat uit de kassen puilt, dat ranke lijf, die slanke benen, mooie vingers, kleine tenen, stijve tepels, klaar voor mij, spermacellen, in de rij! Mijn lid komt vríj rap uit zijn hok - schuchter is normaal mijn stok - als ik donkerheid aanschouw wat perseus wel beamen zou! |
Citaat:
omdat jij na sluitingstijd, die paspop met die donkere plastic vacht, in het holst van de nacht hebt verkracht. Ja, ook ík smelt voor een paspop, dat wil ik voor sinterklaas, zo'n geile mop! U begrijpt, ik heb uw excuses aanvaard, doch ik moet mij nu spoeden richting Enschede, te paard, want ik wil nog even naar haar kijken, vlak voor sluitingstijd, zodat ik nog eens goed kan fantaseren over hoe u haar berijdt. Ook mijn lid zal dan rap uit zijn hok komen, ik zal het ontbloten, zonder te schromen. Ook al vindt men mij dan ziek, ik zal erbij masturberen, te midden van het publiek. |
Citaat:
ik val géénszins om een zaak te eren: ik heb niet in een pop gesopt, omdat mijn kleine nog geen sokje stopt! Toch benijd ik jou hierom, dat jij op straat al komt, daar, voor de winkelruit, spuit jij alles zo eruit! |
Citaat:
de openbare orde ten spijt. Ach helaas, wat jammer van die winkelruit, belt u mij de volgende keer vóórdat ik spuit. Toch benijdt u mij, dat maakt mij blij. Er worden vanavond geen cadeau's door jouw schoorsteen gepropt, ik hoop dat er door jou ook eens (in een pop) zal worden gesopt. |
Ik draag ook altijd kleding van Coolcat. :cool:
|
Citaat:
Ik loop meestal naakt rond :cool: |
Citaat:
|
Hier hebben we niet eens fatsoenlijke winkels, laat staan een CoolCat.
|
Citaat:
Jaja, een beetje op het forum tijdens een z-uur in het studiecentrum. Ik zag je wel hoor! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |