![]() |
Hoe zou jij reageren
als je hoofd bij de most wanted was van de fbi?
Ik zou er wel blij mee zijn, lijkt me wel cool om berucht te zijn zonder een misdaad te plegen :D |
Ik heb niet het idee dat je zoiets niet van te voren ziet aankomen, dus een echte verassing zou het niet wezen. :)
|
Ik zou boos worden en de fbi gaan bellen dat ik niets gedaan heb :P
|
Citaat:
|
ik zou mezelf aangeven, al si het alleen om te weten waarom ik gezocht word
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou het wel gaaf vinden :p
en dan ook rustig afwachten tot ze me vonden en dan tot de conclusie moeten komen dat ze toch de verkeerde zochten :D En hoppa weer wat dollars over de balk gesmeten (y) (y) (y) |
Ik zou bellen via een telefooncel oid om die poster op te vragen voor boven mn bed. (y) :D
|
haha nou over het algemeen denk ik daar niet zo vaak over na...
Om dat dan toch maar even te doen, euhm Ik zou me dood lachen en me verder stil houden denk ik... Denken dat het mn dubbelganger is |
Dat scenario zal zich wel nooit voordoen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef de schuld aan de communisten en moslims.
|
Citaat:
|
kweenie zou het wel grappig vinden maar zou ook wel willen weten waarom ik daar tussen sta ;)
|
Ik zou de dikzak van de hele organisatie de schuld geven. :o
|
Ik zou een misdaad plegen.
|
ik zou osama bin laden bellen en vragen of ik bij hem mag onderduiken
|
Ik was het niet!
|
ik zou me gaan afvragen wat ik heb misdaan.
|
ik zou heeeeeeeeeeeel hart gaan lachu en dan me afvragen wat ik gedaan heb...
|
Ja, ik zou mezelf aangeven en dan vragen wat er aan het handje is, voordat andere mij inrekenen en dr wat mee verdienen
|
Hahaha, ik zou niet geloven dat ik dat was, en denken dat het een of andere grap was ofzo.
|
Schade vergoeding eisen van enkele miljoenen van de fbi. Ze hebben me dan veel emotoinele schade aangendaan :( ;)
Maar iig zal een leuk schadevergoedinkje er wel inzitten :p |
op de vlucht slaan, zo hou je mensen aan het werk :o
|
ik zou heel diep in mn geheugen graven, om iets te kunnen bedenken waaróm ik op die lijst zou staan.
en dan heb je natuurlijk wel de kans om eindelijk eens dat reisje naar mexico te maken |
Ik zou me afvragen waarom ik ooit op die lijst ben beland... en via via de president ervan overtuigen dat ik nog nooit iets zwaar crimineels heb gedaan..
|
we hadden vandaag een foto met wanted van iemand door de hele school gehangen, was echt grappig, hij reageerde verbaasd en dat zouden de meeste ook doen als ze mostwanted van de fbi waren
|
Ik zou denken dat het een geintje was. Als het later echt
blijkt te zijn, zou ik me toch wel wat ongemakkelijk voelen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Biertje pakken. (y)
|
a-la rambo style iedereen neerrossen en dan zelfmoord plegen, een waardige dood dan
|
Me laten ombouwen.
|
Ik zou wel trots zijn op mezelf. Wat een eer om door de VS als volksvijand gezien te worden. :cool:
|
Citaat:
|
ik zou genoegdoening eisen, ik wil een nieuwe identiteit.
en ik wil die identiteit zelf invullen: - ridder in de orde van oranje nasau - onbeperkt kridiet van witte huis vanwege top secret staatszaken - adres is ergens op de bahamas gelocaliseerd -etc -en |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |