![]() |
I do no drugs
Ik voel me zo al goed ...ik heb daarvoor geen drugs nodig!!
Maar waarom gebruiken julie het?? omdat je depri bent...of juist niet ??om de kick?? stoer?? heb echt nog nooit gevoel gehad van: nou wil ik drugs... |
agree
|
I do drugs af en toe omdat het een posietieve uitwerking heeft op mijn artistieke productie.
:D |
Ik heb 't niet nodig :o
Ik ben al lijp genoeg van mezelf ;) Maar sommigen weten zichzelf niet goed te uiten, of naar boven te brengen, en voor die personen helpt 't welles ofzo :o |
just for the fun..
|
Ik heb het ook niet nodig! Ik heb het wel gebruikt, maar dat was puur voor de lol.. alleen was het op den duur niet meer zo lollig! Ik werd namelijk iets TE melig en ging een beetje TE geil lopen doen, maar dit is een ander verhaal....... *schaam* :o
|
grin grin
.... :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom? weet je dat dat best een lastige vraag is! ik denk om wat minder na te denken want nadenken is vervelend.
|
I don't do drugs.
Kijk, waarom schrijf je het niet in het Nederlands? |
gebruik het ook niet.
|
Citaat:
|
slot.... zo'n topic hebben ik al meerdere keren gezien
ik gebruik het omdat het lekker is |
ik gebruik het omdat ik het zelf wil, maar ik doe alleen maar wiet/hasj/alchohol/cafeine.... niet omdat ik mee doe met andere mensen ofzo...
en omdat het lekker is... greetz Flamez |
Omdat als ik ouder ben en meer verantwoordelijkheden heb, zeker weet dat ik geen drugs kan gebruiken (vind ik). Dus doe ik het nu, kan nooit zeggen dat ik het nooit gedaan heb (dat je later het gevoel krijgt, waarom heb ik t nou nooit een x geprobeerd)
Ennnn een jointje op zijn tijd is gewoon lekker. En het gevoel van XTC (3x in het jaar) ook geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan niet zeggen dat het slecht is als je het nog nooit gebruikt hebt, als je er ervaring mee hebt dan wel (maar das offtopic)
ik weet niet wrom ik drugs gebruik, ik zit ok niet aan de harddrugs ossow (als je alcohol geen harddrug noemt:rolleyes: ) hets gewoon wel lekker relaxen meestal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |