![]() |
geen problemen
Nou iedereen lijkt wel problemen te hebben. Als ik om me heen kijk en hier op het forum. Ik ken eigenlijk niemand die geen problemen heeft...Ben ik nou werkelijk de enige? Of vind ik gewoon neit snel dat ik een probleem heb? En wat verstaan mensen ook eigenlijk onder "problemen"?
Nou, sluit maar als het nergens op slaat, maar het viel me gewoon laatst op dat ik wel de enige lijk, die echt nergens last van heeft ofzo. |
Dit forum geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid,
aangezien dit mensen met problemen 'aantrekt'. Denk ik. Ik denk iig dat mensen met (psychische) problemen hier eerder zullen komen dan anderen... |
Citaat:
Maarruhm, ik zou zeggen geniet ervan. Ik denk dat het deels zal komen door je instelling en deels door geluk. :) Wat ik onder problemen versta...hm, geen idee eigenlijk. Maar ik heb een heleboel meegemaakt, en ik vind maar van 1 ding dat het echt een probleem is. :) (wat het ook werkelijk is, aangezien het m'n leven verwoest) |
Citaat:
|
Zoals ze al zeiden, iedereen heeft wel eens tegenslagen, maar problemen maak je er zelf van (althans meestal).
En wat is er erg aan zonder problemen leven? ;) |
Wat Qiuana zegt is waar, mensen die raad willen, posten dat hier...Als iedereen die geen problemen heeft ook een topic zou openen, zou het ''problemenbeeld'' al iets anders zijn...
Ik denk dat inderdaad mensen met problemen hier meer komen dan mensen zonder problemen. Die mensen zijn misschien op zoek naar raad of willen anderen helpen, die er zelf even niet meer uitkomen...Prima uitvinding vind ik :) Iedereen verstaat iets anders onder problemen, ik heb er zelf niet echt een definitie voor eigenlijk... |
....Of je blowt je sores gewoon allemaal weg, hè omajunk :p
|
hehe idd, dat zal het dan wel zijn..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |