![]() |
Duister
Mijn innerlijke Duister
weggevaagd door jou blik ogen als diamanten maken mijn hart weer blij Lief doch ondeugend staren ze vanuit de verte Vreemde gevoelens Openen zich in mij Langzaam verdwijnen ze Als sterren die vallen Donker alom, gevoelens die sluiten Voel de aarde onder me splitsen een zwart gapend gat Trachtend niet te vallen een zinloze schreeuw naar buiten Plotseling Hemels wit licht Het leven is gepasseerd Alles wordt helder Rustig sla ik mijn ogen dicht.. Hmm ik kwam er verder niet zo uit, weet niet of het wat is, maar als iemand mij kan helpen ofzo, graag :) |
ogen als diamanten
maken mijn hart weer blij een 'blij hart'? Ik weet niet wat ik me daar bij moet voorstellen, maar et doet me denken aan een erg materialistisch iemand wat niet in dit gdicht past Vreemde gevoelens Openen zich in mij gevoelens die sluiten dat open en sluit motief snap ik niet als je eerst het licht/donker motief laat terugkomen. het pas wel bij de splitsende aarde maar ik neem aan dat het daar geen betrekking op heeft. |
ogen als diamanten
Dat vin' k mooi hoor:). Ik zou alleen je laatste strofe weglaten, dan vind ik 't geheel veel mooier! maarja waarschijnlijk schop ik dan je hele idee omver, dus dat moet je ook eigenlijk maar niet doen dan :). |
Thnx voor het commentaar jongens! Heb er veel aan en zal er eens goed over nadenken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |