![]() |
Wat is het hoogtepunt in jouw leven tot nu toe?
Is dat toen je goudvis moest afzwemmen, toen je verkering kreeg of toen je voor het eerst op dit forum kwam?
Vertel het in dit topic :). |
Dat was ruim anderjalf jaar geleden in een kiosk. :o
|
Toen ik ontdekte dat ik magische krachten bezat. :)
|
Citaat:
|
toen ik wist dat ik weer de hele wereld aan kon:)
|
toen ik ontdekte dat ik altijd geluk heb
|
Offtopic: toen ik bovenin de vuurtoren stond
Toen ik leerde windsurfen (y) |
mijn geboorte,
vanaf die dag is het alleen maar slechter met me gegaan... |
denk de date met marco waaruit iets best wel moois is voortgekomen :)
en de vakantie van vorig jaar en t jaar daarvoor in frankrijk. |
Mijn verwekking, als die er niet geweest was, nou, dan had ik echt geen leven gehad...
|
Ik heb tot nu toe niet echt pieken gehad. We dalen, misschien dat de stukken daar tussenin als pieken te beschouwen zijn.
Maar dat ik toegelaten werd tot mijn studie was op dat moment niet zo'n hoogtepunt, maar wel iets dat mijn leven op zeer positieve manier veranderde. Dat is misschien wel een belangrijk hoogtepunt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhh, goeie vraag. Ik denk dat ik dit weekend en gister een hoogtepunt heb gehad
|
toen ik in Londen met Dave Grohl stond te babbelen :cool:
hmm, nee ik heb niet één hoogtepunt eigenlijk. |
Moeilijk te zeggen...
Natuurlijk wel positieve dingen meegemaakt, maar echt hoogtepunten? Nee... Maar, ik kan wel zeggen dat ls ik aangenomen wordt voor mijn vervolgopleiding dat zeker een hoogtepunt gaan worden! |
Citaat:
zonde.. |
Citaat:
Toen ik ontdekte dat Sinterklaas niet bestond (waarom meen ik dit? :confused: ). Eigenlijk is mijn hele leven een rechte lijn. |
Mijn trouwdag,
de geboorte van mijn eerste kind, de dag dat ik de wereld veranderde, mijn sterfdag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
D'r zijn verschillende dingen die erg fijn waren (zijn),
of het echt hoogtepunten zijn weet ik nog net niet. Kan er niet echt iets uitpikken waarvan ik denk, 'dat is nou een hoogtepunt!'. |
Niet echt iets waarvan ik zeg dat was nou het hoogtepunt van mijn leven. Ik heb een heleboel leuke dingen meegemaakt, maar om er nou een aan te wijzen, dat kan ik niet.
|
Citaat:
ik denk slagen voor havo, propedeuse halen, zulke dingen die bewijzen dat je iets kan. |
heb tot nu toe geen hoogtepunt in mijn leven, eigenlijk.
Maakt ook niet uit. Wat wel een mooi punt was de geboorte van mn zusje *hoewel ik daarna minder blij met haar was;)* En nog een aantal herinneringen |
Mijn reis naar Rome was gaaf.
En m'n wereldgoals gedurende m'n voetbalcarrière zijn allemaal hoogtepunten geweest. :cool: En het behalen van m'n gymnasiumdiploma was wel mooi. |
Wacken. :cool:
|
Citaat:
|
hasseltboy* wacht nog steeds op een hoogtepunt............ :(
|
Mijn vakantie in Indonesie denk ik toch wel...
|
Citaat:
|
Mijn leven kent helaas alleen dieptepunten.
|
Kan geen hoogtepunt noemen. Mijn leven is niet echt slecht ofzo, maar echt een hoogtepunt heb ik nog niet gehad.
|
De geboorte van het dochtertje van mijn zus
Het leren kennen van mijn vriend Vele mooie momenten van mijn vriend en ik. Uit een diep dal langzaam omhoog klimmen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment het samenwonen met mijn vriend
maar onze eerste zoen was ook wel een hoogtepunt in mijn leven |
weekje parijs in mei <3
|
Dat ik volgend jaar de jackpot in de staatsloterij ga winnen is toch wel een hoogtepunt in mijn leven...
|
Heb ik niet:)
|
Ik weet het niet!
er is zoveel! ik denk dat het hoogtepunt mijn eerste concert (muse) was, maar misschien ook nog wel wat anders. Er zijn soms van die fijne dagen, dat ik me heel gelukkig voel en VOL LIEFDE! maar dat is niet echt een bijzondere ervaring. ofzo |
Ik denk dat ik nu nog leef. (ik heb 3 weken op de intensive care gelegen toen ik 6 was, het is vrij bijzonder dat ik niet dood ben gegaan aan die ziekte)
|
Tot nu toe is er niet veel noemenswaardigs gebeurd in mijn leven
|
Ik heb best veel hoogtepunten eigenlijk :)
- de twee weken dat ik naar tsjechie ben geweest in een klein echt ouderwets dorp was echt super. - zomer van 2001 - 3 daagse survival in de bies bos |
tja, hoogtepunt op mn 18e nu, ja er waren leuke dingen,en minder leuke dingen,maar alles gaat zn gangetje, niet iets wat er nou uitspringt, ben nie ontevreden hoor, ik laat gewoon de boel de boel...
|
Mijn trouwdag. :o
|
De eerste keer dat ik tante werd, en daarna de tweede keer dat ik tante werd, en daarna de derde keer dat ik tante werd :p
|
toen ik gekapt was met m'n vorige school
|
Liefde op het eerste gezicht!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |