![]() |
Weet je wat nu echt een uitdaging voor velen van jullie zou zijn....
..een topic maken die NIET uitgaat van een vragende topictitel.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat men zo ontzettend geintereseerd is in z'n medemens, en laat staan dat het beantwoorden van veelal een gesloten vraag iets bijdraagt aan de wereld. wat is het NUT van die vragen behalve veel reply's willen scoren? |
Een topic op je eigen naam willen hebben :)
Jouw topictitel is trouwens ook een vraag, maar dan zonder vraagteken :P |
dus, posten mensen, zodat Optima veel reacties heeft:D
|
Citaat:
Deze vraag is bedoeld, niet om een antwoord te krijgen als ' ja ik weet wat echt een uitdaging voor ons zou zijn...' maar meer stimulerend bedoeld om eens stil te staan bij andere zaken. |
Voor de lol hoogstwaarschijnlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jawel, een 2zins reply! |
Aangezien je naar aanleiding van een vraag die je bij jezelf tegenkwam graag mening van anderen wilt horen, lijkt het mij niet vreemd dat je die vraag ook op het forum herhaalt. In de topic-titel dus, aangezien de beantwoording van die vraag als primair doel kan gelden en het dus onderwerp van je topic is.
Overigens zijn er zat topic-titels zonder vraagstelling erin. |
Citaat:
|
Citaat:
niet bepaald... |
Omdat je anders vaak discussies krijgt. :) Een vraag is direct en mits goed gesteld, duidelijker. Uiteindelijk kan alsnog een discussie ontstaan, is het idee erachter.
Mocht het zo zijn dat er toch een stelling als topic wordt geopend, dan haken de meeste DK-ers af, omdat het natuurlijk wel 'leuk' moet blijven. Op de Kantine heerst geen discussiaal karakter en is men vooral geïnteresseerd in meestal vrij zinloze feitenkennis, omdat dat voldoening schijnt te geven en veelal een bevestiging oplevert van de vraagstellers rolpatroon in de samenleving. :) |
Wat is het nut van dit topic behalve laten merken hoe superieur jouw manier van topics maken zou zijn vergeleken met de rest van de mensen hier?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
omdat ik niet snap wat het nut er van is, en of alle mensen al die vele reply's voor hen wel lezen. Deze keer wilde ik voor een mening te vormen, jullie mijn al bestaande vooroordelen weg laten nemen door jullie redenen aan te dragen waarom deze vraagtopics zo verdomd interessant zijn. mijn topictitel is slechts een provocatie die tot resultaat moest leiden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat DK vooral een laagdrempelig deelforum moet zijn waar je niet al te veel bij na hoeft te denken. Zulke fora zijn er al genoeg. :)
|
Citaat:
|
aandachtstrekker...
|
Citaat:
Maar aangezien men hier ter lering ende vermaak komt en het aantal vragen dat voldoet aan de gestelde eis schaars is (in ieder geval blijkbaar te schaars voor de gemiddelde DK-er), worden er ook vaak topics geopend om DK toch leuk en levend te houden, zonder dat er nou echt nuttige info verschaft wordt of dat er hoogstaande discussies gevoerd worden. |
Voel ik hier een revolutie aan komen? :evil:
of wil je de mensen hier hervormen? Wat denk je te bereiken met dit topic? Dat mensen tot bezinning komen en gaan nadenken over hoe het zou moeten horen volgens jou?? |
/me gaapt even. :rolleyes:
|
Citaat:
*proest* |
Citaat:
|
Nieuw motto: "Verbeter de wereld, begin bij jezelf, post op DK!"
|
Citaat:
dat is al een begin |
Blabla Optima, als het niet nuttig vindt, ga dan lekker wat anders doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een forum kom je toch om vragen te stellen?
|
Citaat:
|
ik begrijp het doel nog niet volledig??
Als je je aan die topictitels ergert, klik je er toch lekker niet op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeiend.
|
Citaat:
De vraag is nu; kiest Optima voor het eerste of het tweede? |
Citaat:
|
Citaat:
:nono: Foei foei jij mag geen kleine kinderen pesten :evil: |
Topic van jouw naam hebben denk ik ook wel...
|
Wat een zeikstraal, zeg. :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |