![]() |
Grootste mislukking
Wat is jullie grootste mislukking in je leven en waarom?
Ik bedoel dat je verkering hebt gehad en dat dus helemaal niks was op de een of andere manier... Ik heb geen grote mislukking, helemaal niet eigenlijk. Geef het liefst alleen reactie als je er een hebt gehad ;) doeidoei isabeau:D |
Natuurkundeproefwerk in de tweede klas :o
|
Verliefd worden op m'n beste vriendin, die toch al 'n vriendje had. :(
|
* Kiezen voor het gymnasium aan het eind van de brugklas
* Vertrouwen stellen in mensen die het niet verdienden * Verliefd worden op mensen waar ik niet voor zou moeten vallen (x 3 :o) |
* mn vorige studie
* nog n paar dingetjes maar die zeg ik lekker nie |
Citaat:
|
Elke keer als ik masturbeer voltrekt zich weer een mislukking aan me. Het is niet zo dat ik impotent bent, mocht u dat denken. Nee, zeker niet. Ik bouw op, bouw verder op en creëer een fantasie, en opeens, in luttele seconden, is alles wat ik opgebouwd heb, afgebrokkeld, omgevallen, is mijn fantasie -floep- weg. Dát is pas een mislukking.
|
Citaat:
|
het begon 21 jaar geleden........ :rolleyes: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De keuze van m'n middelbare school... Op een andere school had ik de havo vast afgemaakt, maar zoals het nu is heb ik het ook niet slecht gedaan denk ik.
|
Citaat:
maar goed grootste mislukking.. nou ja die keer dat ik met mijn lekkere buurjongen zou gaan zoenen... en mijn bril in de weg zat en toen alles fout ging :o --> dat valt ook in de categorie blunder.. maar de hele situatie was een grote mislukking.. (en bedenk ik was een dom naief en vooral dom meisje) Niet dat dat de grootste mislukking in mijn leven is.. maar dat ga ik jullie niet allemaal vertellen :) |
Ik ben geen mislukking, maar een ongelofelijke topper. :o
|
Mijn vorige opleiding.
|
Ik vrees dat die nog zal komen
|
Bij mn broer in de klas terecht komen.
|
mijn hele leven?
uuhm.. nee, maar die aantal dingen die wel mislukt zijn en de grootste mislukkingen zijn, hou ik voor mezelf. |
Mijn liefdesleven. Ik heb de gave verliefd te worden op onbereikbare meisjes. :(
|
Naar de school gaan waar ik nu nog steeds op zit. Denk ik.
|
Die DragonForce CD niet kopen. :(
|
Citaat:
|
Heb ik niet:p
|
achteraf gezien; atheneum gaan doen
|
Mavo ipv Havo gaan doen
|
mijn ex
|
Frans in de 1e en 2e klas
kheb nog nooit hoger dan een 4 op een proefwerk gehad |
Niet meteen aan het begin van mijn studie op kamers gaan. God, wat een vergissing was dat. Ik kan alleen maar zorgen dat mijn kinderen niet dezelfde maken.
|
Citaat:
|
weet ik het..... :confused:
|
Citaat:
|
Dat ik geboren ben!
|
nog niet eigenlijk....
ja, helaas helaas nooit NL's kampioen geworden. maarja er zijn ergere dingen in het leven. |
Mijn grootste mislukking is het proberen te maken van een website. Ik kan het niet denk ik. Te weinig creatief inzicht :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |