![]() |
Stelling: een mens is slechts een statuut
Wat kan het schelen als pietje of klaasje dood gaat we zijn slechts een statuut ja u 1 van de 7 000 500 000 mensen het leven is slechts een flits :) voor je het weet is het voorbij:
*geboren>school>werken>trouwen, voortplanten & consumeren> Dood lekker zinloos een leven :s |
mededeling -> slotje :p
|
slechts enkele mensen als Stalin wist de kloof tussen leven en dood te overbruggen net als Marx, Hitler, Jezus christus en andere grootheden in de mensengeschiedenis die leven na hun dood nog steeds in onze harten, maar u bent wellicht over 100 jaar vergeten.........
|
Nee nieuwe stelling: Jij bent een mongool.
|
Waarom is kapitalisme fout in een wereld die toch zinloos is?
|
Citaat:
Ik denk dat jij aan sinterklaas een groot geschiedenisboek vraagt, zodat je kunt wegdromen over tijden waarin het leven nog goed was. Mallepietje :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
malle jongen :s
|
Citaat:
|
Jij beweert dat je niet consumeert?
(WAAROM ga ik hier nog op in?!?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik zal mijn vraag even herhalen: Jij beweert dus dat je niet consumeert?!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom lul je dan over iemand waar je niet eens in gelooft?
|
Citaat:
nee okee ik consumeer ook maar lang niet zoveel als jongeren uit de randstad denk ik gelukkig woon ik op het rustige platteland daar is uiterlijk, kleding en kapsel niet onze eerste levensbehoefte :) |
Uitgekauwd.
Get over it. Go get a book. :p |
Citaat:
slechts enkele mensen als Stalin wist de kloof tussen leven en dood te overbruggen net als Marx, Hitler, Jezus christus en andere grootheden in de mensengeschiedenis die leven na hun dood nog steeds in onze harten, maar u bent wellicht over 100 jaar vergeten......... ..want in zijn hart leeft jezus niet door....... Dus óf je spreekt jezelf gewoon gruwelijk tegen, óf je bent een gelovige maar wil dat zelf nog niet aanvaarden ;) |
Citaat:
http://gendercide.org/images/pics/greatleader.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom ben je lovend over Jezus als je niet eens gelooft dat hij bestaan heeft? |
Als je ziet hoeveel mensen hij heeft vermoord zou je inderdaad bijna denken dat het een god was. :rolleyes:
|
Citaat:
|
http://gendercide.org/images/pics/stalin1.jpg
nog een plaatje van de grootste man ooit die bestaan heeft in de geschiedenis van de mensheid. |
Citaat:
Jij snapt 't |
Citaat:
|
Citaat:
(Waarom reageer ik hier nog op? Het is overduidelijk dat hij ons gewoon zit te jennen) |
Citaat:
En het enige wat groot aan die vent is, is z'n snor. |
Citaat:
|
maar wel een beetje respect voor de man van staal :nono:
|
Flame, geen discussie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |