![]() |
[foto]
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=532306
een foto die ik in mijn omgeving genomen heb... wat kan er beter aan? Wat vind je er van? |
Tsja...ik vind de lucht wel mooi. Maar vind het jammer van de lichten op de foto (van lantaarnpalen en koplampen). Die witte bus/auto linksonder vind ik ook niet erg mooi. Denk dat je foto leuker is als je alleen de lucht hebt...
|
Heb je die gister avond gemaakt? want gister was er ook zo'n vet mooie zonsondergang :) Koewle/mooie foto hoor (y)
Kusje, Yfke |
Citaat:
|
Als je een 'mooie' lucht ziet, probeer die dan te fotograferen met een niet al teveel afleidende voorgrond. De auto's leiden nu teveel af, vind ik. Ook de bomen en de lantaarnpalen komen de foto niet erg ten goede.
Luchten fotograferen kan iedereen, probeer er daarom iets speciaals van te maken. |
Hij is wat scheef, maar dat is te verhelpen.
Ik vind de combinatie lucht/verkeer juist wel aardig. Het is dus niet zo dat de voorgrond echt afleidt, want m.i. draait het niet enkel om de lucht. Technisch gezien is het geen interessante foto, maar het beeld is wel zo sfeervol. |
die linkerzijde met dat bord en die bus eronder zijn wat jammer, de auto op de weg vind ik niet heel erg, dat maakt het wat levendiger
|
De weg loopt 'scheef' voor mijn gevoel, misschien is het een bocht of een heuvel oid, maar ik vind het jammer.
|
Het eerste dat in mij opkwam, was lange sluitertijd. Dan krijg je van die mooie lichtsporen van die auto's, maar helaas loop je wel het risico dat je zo je lucht verneukt... Hangt van de situatie af denk ik.
|
Wel een mooie foto, dat er een bocht in de weg zit geeft een leuk effect, idd scheef, maar ja. Verder vind ik het wat standaard, maar dat heb je nou eenmaal met zonsondergangen..
|
ik vind hemmooi hoor!
|
Ik vind het verkeer + de weg wel wat hebben, maar het is een beetje jammer van de lantaarnpalen en witte auto op de voorgrond:)
|
Citaat:
best coole foto, t lijkt een beetje alsof de auto vooraan van de weg afslaat om jou aan te rijden :D maar goed, hij is wel leuk |
Citaat:
|
de witte bus is storend, daarnaast zou je een lager standpunt kunnen nemen voor een betere compositie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |