![]() |
STELLING: niets is leuker dan leedvermaak
|
Flikker toch op.
|
Boeiend gevoel voor humor heb jij...
|
STELLING: Niets is leuker dan jouw domheid.
|
Citaat:
|
Jullie zijn zelf dom het enige wat jullie kunnen is consumeren, zeuren, zuipen drinken en neuken :)
|
Ignorance surrounded me
I've never been so filled with fear ? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik neuk nooit :( dat is niet dom, maar dat is zielig ;) :D |
Werkelijk lachen om echt leed is zeer droevig. Sarcastische en cynische opmerkingen maken en van iets negatiefs iets positiefs maken is leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een geintje is leuk,.... maar dit niet meer:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leedvermaak is wel humor, ja.
|
Ik kan er niet bepaald om lachen, maar goed.
|
Leedvermaak is soms wel lachen zoals bij de uitzendingen van de eerste ronde van Idols (y)
|
leedvermaak is meestal wel grappig (lles: meestal)
|
Uhm....
Ik hou het bij ander leedvermaak... Wat minder leedvermaak dan dit zeg maar.. |
Nou dat plaatje kan ik niet echt de humor van inzien...
Maar waar is goede humor wel op gebaseerd dan volgens de mensen die leedvermaak niet leuk vinden? Ik kan er vaak best wel om lachen als iemand dronken in een sloot fietst, ontzettend vals zingt bij de voorrondes van Idols of iets anders doet wat voor hem/haar zelf niet erg goed uitpakt... |
Citaat:
|
Als dit jouw manier van leedvermaak is.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Tering, wat heb jij humor.
|
Citaat:
|
Heey.. Die persoon vooraan dat ben jij!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leedvermaak is leuk maar zeker niet het leukste wat er is
|
Zet hem erachter... laat hem van groningen naar maastricht lopen met dat ding.. dan in auto's zitten.. met hem meerijden en tja... lachen?
|
wat voor sicko vind dit nou leuk...
dus jij ligt in een deuk tijdens WW2-films... wanneer ben je voor het laatst nagekeken ? |
Citaat:
http://www.carlo-giuliani.com/9.jpg |
Soms is leedvermaak wel leuk, ja.
|
ik vind dat plaatje niet grappig ofzo, maar ik vind de stelling wel interresant, ik ben het er trouwens niet mee eens
|
Als de getroffene er zelf ook om kan lachen, dan vind ik het leuk, zo niet, dan niet. En nee, leedvermaak vind ik zeker niet het leukste wat er is.
|
Citaat:
|
klopt vooral als jij straks van de fiets donderd
en ligt te kreperen in de berm en het is al laat. en niemand ziet je liggen en dus lig je daar de hele nacht, totdat je dus de volgende ochtend word opgehaald door de ambulance met ontzettende ondekoelingsverscheinselen en gebroken benen. Erg funny. whahahaha :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
1. waarom kom je steeds weer met nutteloze topics waar mensen zich alleen aan kunnen ergeren
2. waarom haal je als onderbouwing telkens hetzelfde en onzinnige zinnetje aan: "Jullie zijn zelf dom het enige wat jullie kunnen is consumeren, zeuren, zuipen drinken en neuken " 3.waarom leef jij nog als alle mensen nutteloos zijn 4.waarom gebruik je dit storende gedrag als je weet dat het storend is *overweegt een serieuze post op M&M* |
Niet eens.
Ik kan het beste lachen om woordspelingen. |
leedvermaak is best leuk in spelletjes
tip: ga is "Postal 2" spelen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |