![]() |
wat met razzia?
serieus,iedereen zegt altijd dat de flikke die wiet doorverkopen en blablala...wat gebeurd er echt met al t'spul dat ze in beslag nemen na een razzia? :confused:
|
Nou, het verbaast mij niets als ze alles doorverkopen, of al dan niet een deel.
Corruptie komt overal voor, en bij de smeris al helemaal. (eztah) |
uh vernietigen
|
Fikkie steken..
|
Citaat:
|
verbranden in porties van een halve gram :D
|
Hoorde een keer een verhaal waarbij ze het tot compost hadden gemaakt. Toen bij een bejaardencentrum hadden gebruikt. Na een paar weken/maanden kwam er wiet uit de grond zetten :D
|
Citaat:
|
ik heb al verschillende razzia's meegemaakt en paar keer betrapt met een kleine hoeveelheid drugs. dan maken ze een pv op en kunnen ze het niet in hun eigen zakken steken. ik ben ook al eens door 2 agenten op straat gefouilleerd en ze hadden 4 a 5 gram wiet afgenomen maar geen pv opgesteld dus dan kunnen ze ermee doen wat ze willen want er is geen officieel document van.
|
Citaat:
jah as ze een pv opstellen kunnen ze't niet in hun eige zak steke maar nu wetek nogni wazzer meedoen... best ni teste :confused: :s |
Het zou me iig niets verbazen als zo af en toe een grammetje/plantje per ongeluk in de jaszak verdwijnt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
bij mij op school->drugscontroles,maar daar kunnen ze niet ver mee gaan na't schijnt |
Ligt eraan wat voor drugs, merendeel word vernietigd, maar als het om syntetische drugs gaat (chemisch dus) word het ook vernietigd maar houden ze altijd een gedeelte achter omdat ze dan partijen drugs met elkaar kunnen vergelijken (qua stoffen en dergelijke).
|
Krantenbericht:
De politie heeft woensdgmiddag bij een inval in een flatwoning aan de Caenstraat in Doetinchem vierhonderd gram wiet en enkele grammen hasj in beslag genomen. Daarnaast trof de politie er meer dan duizend euro aan contanten aan. De politie gaat er vanuit dat vanuit de flat softdrugs werd gedeald. Klachten uit de buurt over geluidsoverlast waren aanleiding om in te grij- pen. Behalve softdrugs en geld troffen de agenten twee niet van echt te onderscheiden pistolen aan. Tijdens de huiszoe- king verschenen de 39-jarige Doetinchemse hoofdbewoner met 22-jarige Doetinchemse in de woning. Ze zijn gearres- teerd. Alleen de man zit nog vast. Gisteren arresteerde de poli- tie nog een dertigjarige Doetinchemse op verdenking van me- deplichtigheid. Zij mocht na verhoor weer naar huis. Uitgerekend de huisdealer waar ik altijd ging halen!! :( Het spul hebben ze trouwens verbrand, ja... |
Puur verspilling!!!! :mad: (n) :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laatst eenstraat verder een kwekertje de zak
hehe uberveel politie en natuurlijk nergens een kans om zo;n vuiliszak aan te pakken en mee te nemen :p |
Citaat:
|
De cocaïne was bestemd voor de afvaloven, klaar om vernietigd te worden. De politie heeft de drugs in beslag genomen en vervolgens voor vernietiging weer naar de oven gestuurd. Justitie liet niet weten of de mannen vaker partijen drugs hadden ontvreemd bij de afvaloven. Ook het Afval Energie Bedrijf (AEB), eigendom van de gemeente Amsterdam, houdt de kaken stijf op elkaar
daar dus :D bij de medewerkers van de afvaloven die het mee naar huis nemen |
Citaat:
|
en hoe het komt dat ze de kaken stijf op elkaar houden hoeven we ook niet te gaan bedenken he :D
|
Citaat:
In belgië kan wettelijk gezien niemand je verplachten om je te laten fouierknekj (dat woord dus) enkel een flik in dienst...(denket toch...wattek zeker weet is dat leerkrachten enzu je niet kunne verplichte) :nono: |
ik ken de wetgeving niet maar ik ben al dikwijls gefoullieerd op straat door politie. het zal dus wel mogen zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij ze preventief mogen fouilleren, (hier in het centrum (n)) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |