![]() |
Amnesty International Benefiet-tiet
Amnesty International Benefiet-tiet
Komen dus.. 'n zuig aan de muziek van: Franky Vampire - Venloos rock 'n roll trots Wiseguy - sleazerock uit hoerenstad r'dam Cooper - drie gasten die ook nog eens terugzuigen met hun overtuigende anti-zuig-punk I Against I - punk'r dan punk'r met hun nieuwe shit en zeker om je vingers bij af te zuigen D(J) Garde - weet iedereen te treffen met zijn spinsels. En wat leg je neer voor zo'n zuigbeurt? 5 euro In welke ghetto is die zuigbeurt dan? In Blerick, de Singel Driedecembersingel 44 077 3266520 Hoe laat begint het zuigen? 19:30 bovendien komt de avond ten goede aan de projecten die amnesty international opzet en uitvoert. voor meer informatie hierover kun je kijken op www.amnesty.nl Komen dus. meer info op www.oude-garde.tk |
Ik tel in je post 8x een vervoeging van het werkwoord 'zuigen', beetje spijtig.
|
idd wat een zuigbands
|
is echt lachen hoor, overal waar ik dit post, gaan mensen zeiken dat ik te vaak zuigen zeg. wat maakt het nu uit, het gaat erom dat de mensen komen om ten eerste het goede doel te steunen en ten tweede vier goede bands te komen bekijken.
|
ja, ik zou ook in een deuk liggen.
|
Ja, wanneer?
En waardf is Blerick? :| I Against I is leuk. |
Citaat:
|
bij venlo
|
Godsamme Will0m ik had 't net opgezocht :(
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=533672 Nouja. En het is op 13 December (tegelijk met 't afscheidsconcert van Against Time dus) |
I against I (L)
|
Ik geloof dat gregor een beetje gefrustreerd is en alleen nog maar aan zuigen kan denken...of hij heeft last van een soort tourettes...
|
ja nu je het zegt,
ben net een aan een rietje aan t zuigen |
zit nog in zijn 'orale fase' die de meesten van ons in de kleutertijd al gehad hebben
|
Het is heel dichtbij, maar ik denk toch niet dat ik kom :)
|
dat is jammer voor jou dan want je mist wel iets
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |