![]() |
Oude(re) tv series
Wat vinden jullie van de oudere series, als Are You Being Served, The Avengers, Fawlty Towers, Allo Allo? Vind ze helemaal geweldig, vooral Are You..die humor :D
Weet iemand misschien ook hoe een serie heet; het speelt in een landhuis. Daar wonen een man met zijn 2 dochters, een van die dochters heet Poppy geloof ik. Verder zijn er nog een hele hoop bedienden. Sorry als er al een topic is als deze, heb gezocht maar kon zo niks vinden.. |
ja heerlijk!!
ik ben groot fan van allo allo. dat taaltje, die agent, geweldig! :D :D :D die serie die jij zoekt ken ik trouwens niet geloof ik |
Je houdt zeker erg van Britse comedy-series, he? Want je lijstje bestaat alleen maar uit Brit-coms. Zelf vind ik Fawlty Towers hilarisch. Als ik John Cleese alleen nog maar zié, lig ik al onder tafel van het lachen.
Favoriete oude niet-Britse sitcom: Happy Days (met The Fonz!! Aaaaay!) :cool: |
Citaat:
Are you being served, Fawlty Towers, Allo Allo, Happy Days. Geweldig :D Diegene dat zich op een landhuis afspeelt heet trouwens: "You rang mylord?" of iets dergelijks. |
Ik heb er helemaal niks mee, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook nog maar 1x ooit een poging heb gedaan één van die series te gaan kijken.
|
Citaat:
De twee heren in de serie spelen ook twee hoofdrollen in It ain't half hot, Mum!. Beide series zijn uitmuntend. Als je van Engelse tv-humor houdt. :) |
'Allo Allo', 'Fawlty Towers' en 'Are you being served' zijn geniaal :D
|
Fawlty Towers, beste serie ooit gemaakt. (y)
|
heel soms kijk ik Are you being served
maar die andere series nooit |
Citaat:
|
nee ik houd er niet van... dat suffe gedoe
|
En rembo en Rembo dan? is ook al een tijdje geleden dat die werd uitgezonden! :)
|
ik keek altijd The dukes of hazzard , The Ateam , Charlies Angels en Happy Days....
Toen dat nog herhaald werd op zo n hele foute zender die alleen maar herhalingen uitzond. |
Oh en Knight Rider !!!! (y)
|
Ik ben gek op britse comedy :)
Men Behaving Badly Not The Nine O Clock News (y) (y) Young Ones Fast Show Blackadder It Ain't alf Hot Mum Only Fools & Horses <3 Bottom Allo Allo Keeping Up Appearences Monty Python uiteraard Legue Of Gentlemen The Good Life zijn de programma's waar ik nu even op kan komen favoriet is toch wel Are You Being Served, ik heb alle afleveringen wel 5 keer gezien, Grace & Favour ook vaak gezien. trouwens dat programma met dat landhuis, is dat niet "Upstairs, Downstairs"? kent iemand dennis the pennis? kwam ook altijd op de BBC :cool: |
en als je nog verder terug wilt;
Bewitched The Munsters I Dream Of Jeannie Mr. Ed Phil Silvers Show amerikaans, maar werden ook uitgezonden op de BBC, geweldig (y) |
absolutely faboulous <3
enja; happy days! |
Are you being served is een van de meest fantastische comedy's ooit gemaakt. Keaping up appearances is een goeie tweede.
brit-com (y) |
Eindelijk gelijkgestemden gevonden :D Ab Fab is iid ook erg leuk, alleen zo oud is het niet he..iig niet ouder dan 15 jaar (toch :bloos: )
|
Meesterlijk (y)
Allo Allo blijft altijd mijn nr 1 :cool: "It is I, Leclerc!" "The Fallen Madonna with the big Boobies" |
Blackadder en Allo' Allo' = :cool:
|
Fawlty towers vind ik echt ontzettend leuk, heb ik ook videobanden van. Are you being serverd, cheers en Keeping Up Appearences zijn ook heel leuk. En detectives natuurlijk, Agatha Christie, Columbo...
Allo Allo vind ik minder leuk, net zoals blackadder, kweet niet waarom... |
Citaat:
|
Fawlty Towers is koelie. :)
:cool: |
Citaat:
|
Vanaf ik meen vanavond weer Allo Allo op RTL5! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |