![]() |
Hoe laat ga jij gewoonlijk naar bed?
10 uur naar bed, 11 uur slapen. :)
|
21:23 :)
|
ergus tusse half 11 en 12
oe spannund |
Kwart voor tien naar bed, tandenpoetsen etc., één voor tien erin, tien uur slapen.
|
Als ik naar school moet de volgende dag: VROEG -> 20.30 - 21.00 :o
Maar dat komt omdat ik vroeg op moet en de laatste tijd echt moe ben. Nu ik morgen niet naar school ga heb ik die disicpline niet omdat ik toch kan uitslapen dus ik denk over een uurtje |
Tussen 12 en 2 doordeweeks.
|
tussen half tien en elf uur
meestal half elf |
Rond 11 uur naar bed. Rond 12 uur slapen.
|
Ik moet om 22.00 naar bed. Behalve in het weekend, dan mag ik tot 24.00. :o
|
Rond 23.00 uur naar bed.. en dan ook meteen slapen eigenlijk :)
|
Citaat:
|
Tussen 00:00 en 04:00.
|
Ik ga er meestal rond half 11 in, en slaap rond 12 uur :o
|
Citaat:
|
Rond elf uur naar bed door de week, maar dan meestal nog beetje tv kijken ofzo. Ik het weekend kan het wel wat (veel) later worden.
|
Ligt eraan. Op dit moment is dat nogal vroeg "11-12h" omdat ik 's morgens vroeg opsta en heel veel werk, met het gevolg dat ik veel dingen afzeg 's avonds.
Ik ga normaal gezien 1x per week naar de bios op een door de weekse dag, en dan ben ik thuis rond 23:30 dwz dat ik een dik uur later pas in mijn bed kan liggen ten vroegste. Ik ga in principe door de week minstens 1x per week trainen. Als het meisje mee gaat dan ben ik later thuis, dwz tegen 2-3h 's nachts. Als ik alleen ben is dat in het algemeen een uurtje vroeger. Ik speel dan door de week ook 1x per week competitie. Dat kan goed meevallen dat ik dan rond middernacht thuis ben, maar dat kan ook tegen vallen dat het pas 2h is of later. Meestal kom ik dan nog online om een verslagje te schrijven van die wedstrijd. Dus laat slapen. Elke week, elke dag is dat bij mij dus anders.. :) |
NERDS !!! jullie mogen nog niet es langer dan 11uur opblijven shiiit man fucking nerds.. ik ga ongeveer 03:00 slape. volgens mij zijn hier alleen maar fucking brugklassertjes of basischoliertjes DAMN MAN.
|
Citaat:
Misschien ben ik geinteresseerd in m'n gezondheid. Misschien kan mijn lichaam het niet aan als ik elke dag maar 4 uurtjes slaap, want ik moet er doordeweeks om 7.00u uit. :rolleyes: |
ach gossie dan spijbel je maar es en keer braverik
|
Stax, volgens mij ben jij een aardig stoere kerel ofniet? (n)
|
Citaat:
|
Dat verschilt enorm.
|
jong jonge man je toekomst vergooien alsjeblieft man leef es en keer man ik vergooi ook niet me toekomst alleen jullei zijn egt zon fucking maatschappij mannetjes shit man
|
altijd 3 uur slapen is leuk, je dagritme gewoon verschuifen :)
|
Tegen half elf.
|
Citaat:
|
Citaat:
aangezien jij schrijft dat wij niet 'mogen', neem ik aan dat jouw ouders nog een bedtijd hanteren? Moet jij om acht uur naar bed, maar blijf jij tot wel drie uur op? Stoer (y). |
tussen 1 en 2
|
Tussen half 1 en 4 doordeweeks. In het weekend ook zoiets.
Citaat:
|
Dat verschilt, meestal tussen elf uur en half twee
|
Tussen 11 en 12 en dan maar hopen dat ik zo snel mogelijk in slaap val.........
|
Citaat:
Dat dan weer wel. |
11 uur naar bed, 12 uur/half 1 slapen
|
tussen 00.30 en 2.00 uur.
|
meestal tussen 12:00 en 02:00 ik ben eigenlijk en nacht mens maarja omdat er 's nachts zoweinig tedoen is (doordeweeks) moet je maar slape he :)
|
12.00 - 12.30
|
11 uur zo'n beetje
|
na twaalven
maar nu met stage moet het vroeger worden, anders hou ik het niet lang vol |
11-11.30
|
Schandalig, maar het is niet anders. Doordeweeks nooit eerder als 12. :nono: :(
|
Rond 12 uur
|
Citaat:
|
Tussen 12.30 en 03.00 uur
en als ik in bed lig dan duurt het een uur of twee voordat ik in slaap val. |
veel te fkn laat.
|
:| weet ik
(kheb problemen met slapen) |
half 12 / 12 uur
ik slaap meestal binnen 5 minuten en de wekker herinnert mij om half 6 dat ik eruit moet. |
Citaat:
|
rond de klok van 12
|
+- 0.00
|
Veel te laat, zoals nu bijvoorbeeld. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |