![]() |
studiefinanciering
Ik doe nu een mbo opleiding en wil hiermee stoppen. Ik heb gehoord dat als je dit voor januari doet je niets hoeft terug te betalen, klopt dit???? Ik kan namelijk op de site van de ib-groep niets vinden over stoppen met je opleiding. Iemand die hier iets over weet?
|
Volgens mij moet je gewoon alles terug betalen, tenzij je nu stopt en weer begint met een andere opleiding. Als je gewoon helemaal stopt, moet je het dus gewoon terug betalen.
|
En op www.ib-groep.nl staat nergens 'stel een vraag'?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat het zo duidelijk is :) |
Citaat:
Je hoeft dus niet om elk wissewasje te mailen of bellen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Onder het hoofdstuk beroepsondewijs kon ik hier niets over vinden, wel onder t hoofdstuk hoger onderwijs..... Als MBO adn onder beroepsonderwijs valt (dat dacht ik tenminste) zou dat inhouden dat die 1-februari-regeling niet geldt voor MBO.... Is er geen administratie/studieadviseur ofzow waar je t precies kunt navragen.... |
Citaat:
(Maar eerst de site doorspitten is altijd goed natuurlijk.) |
Is het niet zo dat je op het MBO op elk moment (dus ook na 1 februari) kan stoppen met je studie, zonder dat je je stufi hoeft terug te betalen?
Op het MBO krijg je toch nog (dit wordt geloof ik pas ingevoerd in 2005) geen prestatiebeurs? |
Bedankt voor jullie reacties allemaal,
het is helaas niet zo dat ik het geld terug krijg, ik ben het gewoon kwijt en ben verplicht het lesgeld voor dit schooljaar verder te betalen (ook al zit ik dus niet op school als ik eventueel wil stoppen) ze verplichten me dus om naar school toe te blijven gaan :mad: Ik krijg het geld wel terug als ik een BBL opleiding ga doen en dat ga ik nu dus maar doen....een 1 jarige MBO+ opleiding. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |