![]() |
Mannen Opener
Mij valt het echt op dat mannen veel opener over sex praten dan vrouwen/meiden. mannen/jongens praten bijvoorbeeld gewoon over neuken enzo en al de andere dingen eromheen maar vrouwen/meiden hoor ik er zelden/nooit echt iets over zeggen ? of zijn de vrouwen/meiden zo stiekem ? :rolleyes:
|
Mij valt het op dat er weinig verschil is
|
* heeft sex and the city vizioen*
Volgens mij doen meisjes dat even zeer als jongens |
ik heb het idee dat mannen het stoer vinden om er zo over tre praten
en volgens mij scheppen ze VEELs te veel op.. vooral 15-16 jarige jongetjes |
Mij valt het op dat het juist andersom is.. :confused: :p
|
Ah gossie toch :(.
|
lolz ik d8 dat je een mannen-opener bedoelde
als in een flessen opener maar dan voor mannen vond t al wat vaag... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen onder elkaar en vrouwen onder elkaar zal weinig verschil geven... mannen en vrouwen onderling heeft natuurlijk weer met heel veel factoren te maken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik praat ook gewoon over neuken hoor, maar wat dat soort dingen betreft ben ik ook net een kerel. Ik kan altijd gewoon met mannen meepraten in elk geval.
|
vrouwen hebben t over de lengte van een piemel, mannen neit over de diepte van een vagina :bloos:
|
Volgens mij maakt het ook weinig uit, alleen praten mannen altijd/heel vaak over seks (een uitzondering daar gelaten). Vrouwen praten vooral met elkaar over sex (denk ik(sex in the city idee)) en daar weet jij als jongen niks van af. Meestal zijn vrouwen gewoon niet zo druk over sex in gezamelijk groepsverband. Daarnaast vertonen jongens in groepen haantjes gedrag en willen ze vaak het hoogste woord voeren, zeker als er een paar jongens samen zijn.
|
Ik denk dat meisjes er vooral niet over praten met jongens van 15, en dat je er daarom dus niets van merkt :P.
Sterker nog, vrouwen vertellen juist veel meer over hun seksleven dan mannen volgens mij, veel gedetailleerder enzo... vandaar misschien ook dat ze dat doen terwijl er geen jongetjes van 15 meeluisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar de grootte van de borsten is voor de meeste mensen toch wel goed zichtbaar ;)
en verder heb ik t idee dat meisjes (in t algemeen maar ook op sexgebied) zich meer 'aantrekken' van wat hun vriendinnen over bepaalde dingen vinden/zeggen, terwijl jongens eerder doen wat ze zelf willen of dat ze bv als ze heel open over sex met vriendinnen praten sommige dingen neit doen omdat ze neit raar aangekeken willen worden deze 2e bewering is wel wat minder sterk wat ik denk dan de 1ste :| |
Hmm.. ik praat wel over sex hoor. Jongens erbij of niet.. Ik vind het juist wel leuker om met jongens over sex te praten en zij zijn dan degenen die verlegen worden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ongelijk, ik bespreek toch wel een heleboel met mijn vriendinnen hoor ;) Natuurlijk niet als er jongens ofzo in de buurt zijn (alhoewel, dan eigenlijk ook wel), maar je moest ons eens bezighoren op zo'n typische meisje-avond, wanneer we nog eens samen uitgaan. Best wel interessant :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik acht dat het om een 'mannenopener' ging die op een of andere manier een relatie hadden tot 'flesopener' o.i.d.
|
Volgens mij zijn vrouwen opener :o
Nee, ehm, persoonlijk heb ik het nooit werkelijk over seks met mensen die ik in werkelijkheid ken, maar ja, ik heb dan ook geen seks, dus dat wordt sowieso moeilijk, om daarover te praten. Als ik wel seks zou hebben, zou ik dat absoluut niet gaan bespreken met vrienden, maar ja, ik heb dan ookg een vrienden, dus dat wordt sowieso moeilijk, om daar met hen over te praten. :D :D Even een volledig serieus antwoord, als ik niet naar mijzelf kijk: ik denk dat vrouwen er onderling opener in zijn. Vrouwen zullen elkaar eerder vertellen of hun vriendje lief is en bed etc. etc. en mannen zullen eerder over henzelf vertellen. ;) Vrouwen willen trots zijn op hun verovering, mannen willen trots zijn op zichzelf. Het is maar waar je zin in hebt. :D |
Citaat:
|
Om eerlijk te zijn; ik denk dat mannen meer fout kunnen doen in bed dan vrouwen. Ook vrouwen kunnen wel wat fout doen, maar dat is minder en minder duidelijk dan bij de man denk ik. Beffen is bijvoorbeeld in vergelijking met pijpen iets wat meer volledige devotie en een bepaalde touch vraagt. Daarom zal er ook sneller over mannen worden gepraat dan over vrouwen.
|
Offtopic: Elke keer als ik dit topic zie denk ik dat het gaat om een soort van blikopener voor mannen.
En elke keer klik ik er weer op. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mannen opener ik dacht dat we een soort blikkenopener kregen maar dan voor mannen.
EDIT oh sorry was al gezegd khad het niet helemaal gelezen |
Citaat:
|
Volgens mij maakt het weinig verschil :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |