![]() |
gratis auto
Hoi,
ik heb een tijdje geleden iets in de krant gelezen dat je een auto die bedrukt is met reclame gratis kon rijden. Je moest je dan ergens opgeven hiervoor.... Weet iemand hier misschien meer van? Alvast bedankt |
Nou, gratis rijden? :D Je moet natuurlijk net zo goed wegenbelasting betalen, en de benzine en verzekeringen zijn ook echt niet gratis. Verder krijg je natuurlijk een auto nooit gratis, tenzij je de loterij wint ofzo.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het bedrijf dat die stickers/sponsoring verstrekt, een deel van de vaste lasten voor haar rekening neemt, bijvoorbeeld de benzine ofzo. Maar gratis autorijden? Vergeet het maar :p |
Ja sorry, ik bedoelde ook het gebruik van de auto, dat dat gratis was, dus niet de benzine, belasting, verzekering etc
|
|
Mja wel leuk idee... maar je hebt niet echt veel vrijheid als rijder?
Stel je wil eens ff ver weg... dan kloppen je km's niet meer. En dan sturen ze je weg... zit je ineens weer zonder auto |
Citaat:
(behalve uiteraard als de prijzen belastingvrij zjin) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Een gratis auto zou natuurlijk leuk zijn. Maar zoals uit het antwoord van nare man al bleek: volledig gratis is een illusie. Bovendien denk ik niet dat ieder bedrijf zijn reclame op elk merk auto wil zien en andersom. Bijvoorbeeld: een jaguar met een reclame van Aldi
|
of een suzuki alto met remusreclame :p. dat lijkt me wel wat. alleen jammer dat ik nog geen 18 ben. en daarbij zijn er waarschijnlijk al zoveel aanmeldingen (op www.maupy.com ) dat je vast niet in aanmerking komt voor het rijden in deze auto's
|
Citaat:
|
kent iemadn nog andere bedrijven en heeft iemand er ervaring mee?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |