![]() |
Hellup!
Ok hier gaat ie :P
heb een tijd terug een vriendin gehad, en dat is nu uit. En daar heb ik heel lang (nu nog wel) moeite mee gehad! maar nu heb ik zaterdag een leuke bloedmooie meid ontmoet! en ze vroeg of ik zaterdag mee ga naar de bios en daarna bij haar thuis tv ga kijke, daar heb ik opzich veel zin in! ze zei dat ik haar maar even moest bellen dan of ik meeging(ik zei dat ik het nog niet wist of ik meeging :bloos: ) maar nu het probleem.. ik ben 19 en zij is 25 en heeft al een eigen woning! opzich zie ik hier voor de korte termijn geen problemen in, maar op lange termijn wel wat zouden jullie doen? gezellig mee gaan of toch maar niet? bedankt voor je bijdrage :P |
Als ik jou was zou ik zeker wel meegaan. Het is toch gezellig? En wat kan je nou verliezen? Dit is gewoon je kans om haar beter te leren kennen. Leeftijdsverschil maakt echt niet uit als je van elkaar houdt.
Leer haar eerst gewoon beter kennen, daarna zie je wel verder... |
meegaan
alleen bij haar thuis tv kijken altijd doen je kan altijd nog gillend weglopen |
lOOP JE KANS niet mis.
|
Leeftijd hoeft niks in de weg te staan, alhoewel het wel wennen zal zijn (heeft het zelf meegemaakt) vaak word bij bepaalde zaken op leeftijd gewezen.
Gewoon heengaan kijken wat het wordt, je ergens toe dwingen kan ze toch niet. |
Niet geschoten is altijd mis, om er maar even een cliche tussendoor te gooien. Als het echt niet blijkt te werken kun je er altijd nog mee kappen toch?
|
Doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zal spijt krijgen als je t niet op zn minst hebt geprobeert...je zal je altijd afvragen wat als :o :p
Doen dus (y) ;) |
Gewoon lekker mee gaan
Je ziet vanzelf wel waar het schip strandt. |
Doen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat leeftijdsverschil enzo, en dat zij al een eigen huis heb, en ik nog thuis woon bij mn ouders. maar ik denk een beetje te ver door denk ik :p |
Citaat:
Mijn vriend woont ook opzichzelf, bevalt prima hoor ;) |
Citaat:
ok, ik heb haar inmiddels gesmst dat ik meega :) en spreek nu al een hele tijd met r op msn |
ik zou gaan, want ik zie het probleem van die woning niet...
doen!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |