![]() |
Floor en Lieke - dichies
Whahaha Floor, wij gaan es ff onze dichtkunsten tonen k?
|
Ik ben ik
en jij bent jij samen zijn we ons en wij jij en jij en zij en hij jullie maken nu een rij ik en jij jullie en zij we en wij *ik ben blij* |
Okee
ik zat eens te denken wat zal ik lieke is schenken ik neem haar mee na de stam daar worden we dan lekker lam Maar toen kwam er een enge man Die bestelde een pan :D |
Er was een een meisje uit twente
die had zeg maar 2 kleine krente bh's wou ze niet ze had toch geen tiet viel niet in de smaak bij de venten :S er was eens een doos genaamd Floor Ik fluisterde haar toen in haar oor wat ben jij toch dom ik lig altijd krom als ik jou stem in de verte al hoor |
Was een meisje genaamd annelieke
in haar had ze altijd pieke Toen kocht ze een kam Maar ze ging toch naar de stam Toen kwam floor ZE zongen samen in koor Wij zitten lekker lam in de stam:D |
vader jakob:
Floors de liefste Floors de liefste Ikke ook Ikke ook Wij zijn domme dozen Wij zijn domme dozen Lek-ker-puh Lek-ker-puh |
Annelieke had een zus
Ze wou altijd een kus toen ging ze ervandoor Met annelieke der oor Marchien er was is een meisje, chien Ze liet altijd haar Snottebelle zien |
Floor de doos:
er was eens een dame kom ga je nu schamen ze liep altijd rond in haar blote kont haar naam is dus floor de grootste domoor Ze is Blondt met D T Ze drinkt uit de wc poept graag in glazen met rietjes gaat ze blazen als de zon schijnt vind ze't koud ze vind dat elke hond miauwt volgens haar doen eenden tok en slapen luizen in een hok Jah het komt niet goed hoor met die arme domme floor dierenambulace snel gebeld en toen met geweld duwen trekken slaan is zij naar het gesticht gegaan :) |
Elyne
Elyne had een zus genaamd chientje en ging er van door met Floor's vriendje omdat ze zelf geeneen kon krijgen Toen ging ze maar kraaltjes rijgen Ze werd depressief Ze had bekent, ze was een dief Floor was boos, ELyne kocht een roos niet voor floor, maar voor matthijs FLoor ging op reis en kwam nooit meer trug |
Floor in het parkje:
Floor was eens in het parkje Al gauw vond zij een harkje ze ging gauw aan de slag in de hoop dat iedereen het zag maar niemand keek naar haar en toen begon het gevaar floor draaide door en maaide een oor van iemands hoofd met die hark veel bloed daar in het park |
anneliekje
Annelieke had een vriendje en een zus genaamd chientje Annelieke ging trouwen met tom pom pom pom ze kregen al gauw een kind Dat kind stonk een uur in de wind annelieke pleegde zelfmoord tom vluchte en klom aan boord |
Citaat:
|
De stam
Er zat is een meisje in de stam Ze was op weg naar de tram maar ze was zo lam Ze zette de stam in vuur en vlam annelieke genaamd die zich altijd schaamt |
Citaat:
:D |
Floor is lief
wablief!?!?! FLOOR IS LIEF!!! o ok |
Musti
er was is een buitenlander hij had een wierookbrander hij was helemaal verliefd op floor hij was helemaal smoor Maarjah floor wou hem niet Hij ging toen aan de wiet Hij werd depressief En floor agressief Vrijdag gaat floor hem slaan in de hagenborg laan Floor heeft heel veel vrienden maar ook veel bedienden musti is vrijdag dood Want hij is een droogkloot |
F is voor friemel dat doet Floortjuh graag
L is voor lol dat heeft Floortjuh graag O is voor Onzin dat praat Floortjuh graag O is voor Onderbroek dat draagt Floortjuh graag R is voor Ruzie dat zoekt Floortjuh graag T is voor Tongen dat doet Floortjuh graag J is voor jongens die zoent Floortjuh graag U is voor Uitwerpselen die eet Floortjuh graag H is voor Honden die pakt Floortjuh graag |
Citaat:
:p |
ANNELIeKJE TOM online
|
Floor had zo veel inspiratie
Ook had ze veel informatie ze had inspriratie En een relatie ze had inspiratie En keek veel animatie ze had inspiratie En een stereo instalatie |
Er was een stel deerntjes uit Twente
dat ging kamperen in tenten ze zetten hem op maar mooi op zijn kop maar gelukkig was het toch lente! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij wel ;) |
Wiet
Annelieke was aan de wiet En Floor aan de friet Ze waren allebei zo knetter stoned dat floor was vergeten waar ze woont annelieke ging na over op de speed Maar floor bleef toch maar wij de weed |
Citaat:
Annelieke naar de speed???? (n) Floor!!!!!!! FOEI dat vonk geen leuk dichie :bloos: |
Prachtige stijlfiguren, prachtig... Retro-art-shoq, maar nu met een veel subtielere keus van onderwerpen. Het wachten is nog even op een zeurneus die hier een slotje voor aanvraagt, dan is het af.
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
OK, voordat iemand anders het doet wil ik ff namens mezelf en Floor een slotje aanvrage
dan blijft de eer lekker toch nog bij ons :) doeidoei allemaal |
Erg leuk, maar een beetje overdreven om er een chat-sessie van te maken. Op jullie verzoek (en stiekem ook het verzoek van tacidvs): gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |