![]() |
GTA deel 4
wanneer, zijn er al screenshots, etc. Kortom weten jullie meer?
|
Dat duurt nog wel even, en voorlopig zijn er nog geen screenshots.
fin. |
VC is toch deel 4? :o
|
Citaat:
Gta 4, denk dat we na de kerst wat horen erover! |
Citaat:
|
Ik geloof dat er eerst nog GTA San Andreas uit komt toch?
|
Citaat:
Lekker vaag weer jah. |
Wat info:
However, Winters was optimistic about the game's chances. "The mountain top is continually higher," said Winters. "We had a lot of questions about how we could possibly create something that could compete with Grand Theft Auto 3. None of us who were sitting here a year ago would have suggested we would have the type of success we had with Vice City." Maar het is wel GTA: San Andreas en niet GTA 4, dus denk dat GTA 4 nog ff duurt! |
ze moeten gewoon snel online met die shit:D(y)
|
GTA: San Andreas (titel is niet bevestigd geloof ik) komt in october 2004 uit, duurt nog ff. Deze gebruikt vrijwel zeker (is niet meer dan logisch) dezelfde engine als GTAIII en GTA:VC. Daarna zal ergens in 2005 ofzo een echte GTA4 uitkomen.
Hier is wat info, 't is niet veel. |
Ik neem aan dat de volgende GTA "GTA San Andreas" gaat heten, aangezien de vorige twee delen alleen over Vice City en Liberty City gingen (zie GTA I). Denk dan ook dat de volgende nog steeds niet officieel deel 4 is, omdat het in hetzelfde rijtje valt, anders zou Vice City al deel 4 geweest zijn :rolleyes:
|
Waarschijnlijk wordt GTA 4 op de ps 3, x-box 2 en GC 2 gerealeesd .....Tot 2006 dan komt namelijk ps 3
|
Dat gaat nog een tijdje duren, want gta 4 staat pas voor juni 2004 op het programma!!!(computer expert)
|
Zijn er al schreenshots dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoelde inderdaad dat het om San Andreas gaat. Weten jullie al wat meer erover of is het nog gissen?
|
GTA 4 zal nog wel mega lang op zich laten w88
hopelijk gaat san andreas (GTA 3 2/3 dus) wel online! want met dat MTA gaat het wel maar het is een btje behelpen... |
1: San Andreas was een gerucht.
2: Nieuw gerucht: hij gaat "Sin City" heten. Lees: Citaat:
|
sin city vind ik echt een lame titel...
maar het spel zal ongetwijfeld wel teh r0x zijn weer |
ik hoop dat er fietsen zijn en dat je kan zwemmen
:) |
als ze het maar laten om die golfclubs uit vice city eruit te halen
die dingen heerschen |
Volgens dit bericht is Sin City ook maar een gerucht en nog lang niet bevestigt.Maar er staat ook dat ze voor Sin City (of toch San Andreas) een nieuwe engine gaan maken zodat het nog beter uitziet dan VC op de Xbox.Begrijp alleen niet precies of ze de PS2 versie of de nieuwe Xbox versie daarmee bedoelen
|
Citaat:
kan je de ps2 versie op de xdoos spelen?, neen dus bedoelen ze de xbox versie |
Citaat:
|
Citaat:
En wees blij dat ze niets rushen voor de kerst, dan wordt het zo'n buggy geheel.. Tot nu toen doen ze het steeds beter. |
Citaat:
Ook denk ik niet dat, omdat ze het spel een jaar later uitbrengen, ze er ook een jaar langer aan knutselen... |
Er staat toch duidelijk in de (duitse)tekst dat ze een nieuwe engine willen gebruiken
|
die vuile m#ff#n weten ook niet alles hoor
|
Citaat:
|
"jij weet niet wie ik ben"
(niet offensief bedoeld) |
Citaat:
|
Citaat:
IKIKIKIKIK IK WEET HET!!!!! Dat is Gertjuhh! WOOHOO Ik heb het goehoed!!! BONUSPUNTEN!:D Sjonge jonge wat een ego heeft die gozer zeg... :rolleyes: echt niet gezond gewoon :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |