![]() |
mijn zelflofdicht
Al heb ik het niet opgeschreven, niettemin vermindert dit mijn narcisme geenszins.
vrij naar: 'mijn levensdicht' door Taçidvs |
Ik zal maar achterwege laten kritiek te geven op deze waardeloze non-compositie! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg meneer de koekepeer, mijn naam dient met een kleine t geschreven te worden, ^^ maarja, niet iedereen kan zo goed lezen als mij
|
vlees gij zijt verleid
Heb schijt |
maar dacidsvestkpd HOEZO, discusieer eens met woorden waar je iets mee kan.
Ik bedoel waaschijnlijk erger je je ergens aan? zeg nou gewoon waar je het niet mee eens bent en onderbouw dat eens, is leuk STA OPEN enzo wees praktisch, enzo FUCK ENZO... mmm kan trouwens best een kwel roepnaam zijn: Enzo. Ow wacht hij bestaat al |
Citaat:
|
ja die naam he :)
gefrustreed raken hehehe om zoeits, neen daar raak ik niet meer gefrustreerd van. Roswell jezus dat vind ik frustrerend. |
Citaat:
HAHAHAHAHAHAH jij bent echt zo vet, je negeert gewoon alles hahah . Zo van die oogkleppen die blijven mooi op. IK. Maar nu raak ik dus lichtelijk gefrustreerd en dat geeft jou natuurlijk voldoening. In welke mate je jezelf nou prijst weet ik net maar toch. het geweldige vind ik dat ik echt kantjes vol kan typen en dan eigenlijk nog steed vrolijk ben, het leven is goed vooral omdat je zelf kan uitkiezen welke mensen je raken en van wie je wilt leeren. Leuk dat jij dat ook doet |
Wees toch alstublieft zo vriendelijk uw multiple personalities disorder een beetje in toom te houden, ik ben niet zo sterk in groepsgerichte communicatie :/
En wees ook alstublieft niet zo pretentieus guess-shots te plaatsen, ze raken namelijk kant nog wal in deze. |
Ik hoopte op iets langers, was wel nieuwsgierig naar wat je maakte, deze vind ik een leuke variatie, maar niet echt legendarisch te noemen.
|
het tijdperk des onheils is aangebroken. Mene, mene, tekel upharsin: het zelfdlofdicht van Dharma. mi Gado, mi Gado, zullen de mooiste discussies inhoudsloos blijken?
|
Citaat:
|
Doe hier maar een slotje op Anneee, de onzin is te serieus genomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahum...
Niet zeiken --> dichten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |