![]() |
Als ik dood ben [2]
Dit is [2], [1] heb ik nooit gepost:
Als ik gestorven ben en niet meer sta maar lig en enkel nog besta - of niet meer - zul je aan me laten denken? Als ik niet meer adem en mijn leven zélf zijn hart doet slaan doe je dan nog in me geloven? Als ik niet meer ben noch niet en de spiegel van mijn hart, is opgegaan in niets laat jij me dan nog lezen, lief gedicht? |
Wat een frivool idee, jammer dat je zo recalcitrant bent, het niet in een wat algemener geaccepteerde vorm gegoten hebt.
|
Dit soort dingen dient ook bij voorkeur voorgelezen te worden, en dan het liefst door een familielid. ;)
|
HAHAHAHAHA OKE NU SNAP IK DE GRAP, jullie zijn beter
|
laat mij dan dit zeggen, geloof wat je gelukkig maakt, vriend.
het leven is een product van je gedachte, dus gozer denk eens wat aardiger. :P Kusje, of zal ik mensen gaan afkraken dan voel ik me misschien beter ?? mm idee |
Geen van de twee bovenstaande reacties schijn ik te kunnen begrijpen. Wil iemand mij...verlichten (op zijn Engels)? :o
|
Citaat:
|
well I could kick your ass :)
no dude thought you had a problem with me, or something guess I was wrong so just fucking ignore my words. I''ll do the same :P |
Citaat:
|
vervelend, maar toch vind ik je niet aardig.
je doet een beetje uit de hoogte weet je dat. En die hoogte is laag. wacht ik heb echt even zin om te zeiken, waarom zijn er zoveel mensen die niet gewoon kunnen zeggen wat ze te zeggen hebben. Ze moeten het altijd zo draaien dat de helft het maar snapt omdat de andere helftt te aardig of te naif is. maar ja het geeft je vast een kick om geen woord terug te zeggen maar toch, de man willen zijn. Kijk mij boeit het niet mee zo. Ik ben hier toch alleen maar om het naar mijn zin te hebben en om wat te leren. Dus als je mij iets te vertellen heb doe dat dan alsjeblieft. Ik ben namelijk de hele tijd tegen je aan aan het lullen omdat je volgens mij wel iets te melden heb, en ik niemand beters kan vinden op dit moment. |
Citaat:
On topic is het een mooi gedicht hoor. |
Citaat:
Ik weet niet waar je op zinspeelt. Gaat het om dit gedicht, of om mijn signature? Op de inhoud van mijn poëzie mag je me niet aanspreken, niet als je het letterlijk neemt in ieder geval. |
Citaat:
|
weer zo''n antwoord. Het is zo van , ik zeg dit , jij zegt dat . maar wat wil je nou eigenlijk zeggen.
Ja ik zou alleen uit de hoogt kunnen doen als jij dat zou willen das al helemaal bulls maarja. Oke ik ga mijn mond houdne want ik word hie niks wijzer van adieu |
nou laatste reply dan ;)
gasten sworry als ik gullie irriteer maar ik had dus het gevoel dat jullie Hanibal afzeken en het niet eens waren met zijn kijk op dingen. Ik hoor dan altijd graag hoezo en waarom , omdat ik juist denk dat ik het beste mijn mening kan vormen als ik hem uitdistileer uit alles om mij heen. Maar ach Boeien, negeer de kip en leef gelukkiger |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |