![]() |
softdrugs moet verboden worden
Dit is voor een debat van nederlands, wat is jullie mening en waarom.
|
niet mee eens
omdat ik het zelf gebruik |
200 % oneens!
|
mee oneens, waarom zouden ze? aan LEGALISEREN zitten bijna alleen maar voordelen, aan verbieden zitten voornamelijk nadelen (ik heb zelf ook een debat gedaan hierover, en met de juiste argumenten lul je je tegenstanders zó omver:P)
|
bullshit. het is bijna hetzelfde als alcohol alleen lekkerder dus fuck die stelling!
|
420% mee oneens!
Ik toke en wil blijven token. Het is niet dodelijk en niet kanker verwekend. (zonder de tabak dan he.) Dus, waarom niet? :D |
Je kunt het niet eens meer terug draaien! (Je hebt zelfs medische canabis)...
Ben pro wiet ;) |
wat een idee om deze vraag hier te zetten?ik denk da't de meerderheid het oneens is,zoals ik,ookal benik een belgje... :rolleyes:
|
Mee oneens, redenen spreken voor zich.
|
on eens ik ben van mening dat softdrugs juist gelegalizeerd zou moeten worden het begint nu juist een van de meest geaccepteerde "drugs" te worden en ik vind dat het gewoon legaal zou moeten zijn...scheelt een hoop gezeik met die kwekers enzo
|
Ik denk niet dat je hier een objectief resultaat gaat krijgen :D
|
Zou nergens op slaan. Ik vraag me af waarom in sommige (andere) landen weed verboden is. Je kunt na gebruik redelijk blijven functioneren, je raakt niet lichamelijk verslaafd en het is niet overdreven slecht voor de gezondheid.
Ze zouden eerder de vraag moeten stellen 'harddrugs moet gelegaliseerd worden' (ik heb onlangs nog een artikel in de krant gelezen met dit onderwerp) |
luister Osdorp Posse - bestrijd het drugsbeleid maar eens...
|
Citaat:
|
oneens,
ik gebruik het zelf, is lekker, en niemand heeft er last van |
Oneens,als je beter na zou denken zou je niet eens anti kennen zijn vind ik. :o
|
goh ik ben ook oneens en heb goede argumenten, maar heb geen zin om zo'n überverhaal te gaan type...ik wacht tot ik iemand kan quoten
|
:D 29 mensen oneens
9 mensen eens haha :cool: (y) |
hm ik heb toch echt 30 mensen oneens staan en 0 eens...maar het zou aan mij kunne liggen
|
huh? 20 eens..
0 oneens |
kijk nou wat we hier meemaken, deze fucking polls kloppen niet, dus we worden gewoon over het gehele scholieren forum zwaaaar bedrogen....of zijn hier mensen aan het trippen? :eek:
|
Citaat:
bij mij staat er nu ook 30 :p |
een eeuwig raadsel (damn ik lul slap vanavond))
|
btje domme vraag hiero. ik denk tog dat iedereen hier pro wiet,softdrugs is..
maarjah :confused: |
Het zou veel te veel geld kosten aan extra politie om dat allemaal in de gaten te houden, daar hebben ze met het huidige politiebeleid absoluut geen vat op. Het zou dus niet veel nut hebben. Bovendien krijg je daar dan weer veel illegale stromingen bij, wat weer leidt tot meer geweld en afpersing enzomeer negatieve dingen... Ben het er dus niet mee eens nee. En ik gebruik zelf niet eens :o
|
neen
|
tzou nergens op slaan
|
haha post attack
|
hehe spam attack
|
hehe :cool:
|
:):):)
:):cool::) :):):) |
:nono: :nono: :nono:
:nono: :evil: :nono: :nono: :nono: :nono: |
hehe das een goeie
|
:eek: :eek: :eek:
:eek: :p :eek: :eek: :eek: :eek: na-aap |
hehe
(y) (y) (y) (y) (n) (y) (y) (y) (y) :o :o :o :o :o :( :( :o :o :( :( :o :o :o :o :o |
nee!
wat een mooie smilies figuren |
Net zoiets als op een nazi kamp vragen of alle buitenlanders eruit moeten...
zucht |
hahahaha
|
NEE want:
- softdrugs zijn niet zo schadelijk; wie is de overheid wel niet om te mogen bepalen dat middelen die niet zo schadelijk zijn niet gebruikt mogen worden?? alcohol is toch ook legaal, er zijn veel meer alcoholisten dan verslaafden aan softdrugs, zowel absoluut als relatief - door softdrugs te legaliseren en harddrugs te verbieden wordt de grens groter, waardoor minder mensen harddrugs gaan gebruiken - door softdrugs te verbieden wordt het strafrechtelijk systeem overbelast, waardoor er of heel veel geld naartoe moet, of andere zaken (zwaardere criminaliteit) verwaarloosd worden - door softdrugs te legaliseren kan er btw en accijns op gekregen worden |
Beetje suf om dat op het D&A forum te testen he... Zorgt niet echt voor een gemiddelde afspiegeling van de nederlandse bevolking :p
|
32 posts geleden ofzo hadik het al juist,weinig mensen die het een zullen zijn....
|
zozo.
|
Foot en Katje
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: |
WAT MOOI!! :D
oneens, tja :rolleyes: |
Zwitserland.
Want ik vind dat er ook wel wat voor te zeggen valt. Met oog op Europese wetgeving 'n shit. |
zwitserland?
|
neutraaaaal duuhh.. ken je wereldgeschiedenis ;)
|
o, ook nog waarom. telt "gewoon"?
ehrm, het gebeurt toch wel, en het is beter als de hele hap gelegaliseert wordt want anders gaat het toch maar naar het criminele cirqui(?) en das altijd verkeerd :nono: |
ik vind t zo wel goed, als t helemaal legaal wordt, wordt t ook meteen zo duur tog?
|
Iedereen hartelijk bedankt voor de argumenten. Ik doe dan wel voor de stelling maar ik weet in ieder geval iets waar we mee rekening kunnen houden wat gezegd gaat worden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |