![]() |
[Windows] Computer start niet op
Mijn vader heeft een Windows 98 computer die niet meer wil opstarten. Ik had gisteren NORTON 2004 gekocht, wilde die installeren, maar dat lukte niet. Je moest nl. MSIE 6 op je computer hebben. Dus ik IE geinstalleerd, toen moest ik de computer opnieuw opstarten. Toen stond er: bezig met bijwerken van systeeminstellingen en dat bleef maar zo. Dus geboot, en toen bleef hij hangen bij het bureaublad. Je ziet alleen het bureaublad en de muis, geen pictogrammen of taakbalk. De PC draait op een 833 Mhz processor.
Hoe kan ik dit verhelpen? :) |
Dit lijkt op een softwarematig probleem -> Dus verplaatsing naar S&M.
Kan je wel in veilige modus opstarten? |
-> S&M
tip: installeer Windows 2000 of XP. |
Ja, Norton werkt echt heel leuk op Windows 98... ik ken het probleem.
Het enige wat je kan doen in in de veilige modus proberen te komen (op F8 blijven rammen bij het opstarten) en daar alle belangrijke zooi op diskette gooien, en dan je PC formatteren, er is volgens mij geen andere manier, helaas. Zie ook een oud topic van mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonde van zo'n tamelijk snelle 833mhz om daar een brak OS als Zinloos 98' op te gaan draaien. En Norton is ook waardeloos.. Download liever AVG goede ervaringen mee (y) enne Mcafee is ook goed vind ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een pc met een cpu snelheid van 833 zal vast wel in staat zijn om win2k te draaien. en dan is het probleem vast opgelost :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |