![]() |
dames en heren..mijn nieuwe gitaar
http://images.muziekcentrumvangorp.nl/3/3838.jpg
mooi geluid |
hij ziet er wel een beetje metal uit
|
dat speel ik ook
|
was maar € 393
|
goede prijs...
ook al hou ik meer van dat nog punterige model (max cavalera ding zeg maar) qua metal dan :P |
Afschuwelijk. Veel plezier ermee. Heb wel gehoord dat die BC rich cheapo;s niet al te best zijn.
|
Er staat geen HATE op :P
|
LEE-LIJKK EEEHHH!!!
:p |
Tja, je moet er van houden. Wat wel weer positief is is dat het blijkbaar nog steeds een provocatief model is. Dus op het podium kan je straks alle intellectuele indie-liefhebbers (waaronder ikzelf) de zaal uit raggen.
|
OMFG wat lelijk.
|
Gevaarlijk
|
Optisch mooi, maar ik vind de speelbaarheid redelijk bagger
|
Citaat:
|
Als je nou een echte BC Rich had zou ik zeggen: ja vet!
Maar dit is zo'n goedkope serie, echt bagger is dat. Dit ziet er wel gaaf uit (niet zo mooi als een goede BC Rich) maar speelt echt klote. Met alleen een stoeruitziende gitaar ben je er niet. Zo tot zover mijn ongenuanceerde mening. |
Citaat:
Verder trouwens wel cool voor je hoor! Alleen beetje jammer dat je doet alsof je een wereldgitaar gekocht hebt. |
Citaat:
Hij is blij met z'n gitaar, en dat mag best. Ik vind hem er iig stoer oldschool uitzien. |
Citaat:
|
Vanuit een esthetisch aspect zeer gunstig (y)
Does it help you get chicks? |
Hey gefeliciteerd dude :) niet helemaal mijn smaak ik ben meer een ''strat shaped'' dude, maar een jaartje terug wou ik ook alleen maar weird shaped guitars :cool:
alrighty veel speelplezier (y) |
Citaat:
Dat is wel een érg sterke conclusie, die IK absoluut niet uit zijn woorden kan trekken in ieder geval. |
Citaat:
Het is allemaal niet slecht bedoeld, natuurlijk ben je blij als je iets nieuws koopt, maar hij wil (in mijn ogen) zeggen dat hij voor die 399 euro een supergitaar heeft gekocht met een mooi geluid en dat het echt een koopje was. Helaas is die gitaar niet voor niets maar 399 euro. Met de realiteit uit het oog verliezen bedoelde ik hier dat hij zich niet blind moet staren op deze gitaar omdat hij als hij wat langer/beter speelt ofzo, vanzelf de mankementen gaat merken aan dit (goedkopere) model. |
Citaat:
En lelijk ook nog |
Citaat:
Mijn punt is dat je er niet zo maar van uit kan gaan dat hij niet weet dat er uit die gitaar (blijkbaar, ik weet geen flikker van gitaren) geen wereldgeluid komt. Hij is niet duur, hij ziet er stoer uit, en je kan er gitaar op spelen. Wie zegt dat hij dát niet precies zocht? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had wat subtieler mogen zijn ja :) |
Citaat:
(veel succes trouwens zaterdag, ik heb op jullie gestemd en ga het kijken via Fabchannel) |
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Ja idd...
Die speelt echt klote, dat ding porde me in mn schouder toen ik em ff (ja wel zittend) in de winkel uit probeerde. geef mij maar een B.C. Rich Warlock :P :D maar wel mooi ding hoor :D |
Citaat:
ten tweede: koel! |
Citaat:
ten tweede: Ja vind het cool dat jullie er staan, ik lees al jaren op dit forum en had eerst ook een andere nick, dus ik weet dat jullie er veel aan doen enzo :). Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat mijn band over een aantal jaar ook zo goed op weg is! |
Citaat:
zo'n 'kijk mij eens metal zijn'-uitstraling :P |
Spoiler
|
is 't niet gewéééeéldig?
- ja mike, maar dat is nog niet alles... |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zou ze wel lamme armen krijgen |
oh en ontopic, ja die gitaar, niet echt hip, maar goed.
&krummie doe niet zo ieuw, (n) |
Citaat:
Valt me van je tegen eXo :nono: |
Citaat:
Je kunt er ook nu-metal kids mee lekprikken! |
Citaat:
|
krummie wilt erbij horen, snap dat dan exo ;)
|
help!
ik doe mijn best hoor :( *snik* ik wil er zooooo graag bijhoren... :P maar ontopic nu :) |
Citaat:
|
ga eerst dan maar een hip schrijfgebrek ontwikkelen, niks met een j aan de achterkant, 'sch' of een &, want dat is allemaal al gedaan.
|
Citaat:
en het zal haar toch niet lukken, want ze heeft geen leuk kapsel |
Citaat:
0600 - 666.666.666 |
Citaat:
|
Citaat:
http://adbusters.org/creativeresistance/30/06-flag.gif :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |