![]() |
[Foto] Bril-in-trein-compositie
|
Ik vind de foto een beetje nietzeggend. De kleuren vind ik ook een beetje flets.
|
Citaat:
|
wat voorgangers zeggen
en wat een brakke kwaliteit |
neeej, sorry... :( Ik vind het wel leuk dat je iets post (vind ik altijd leuk om iedereen te zien) maarre.. ik vind hem niet zo bijzonder... :bloos:
|
hmpf.
Al vind ik wel dat je een goede digicam hebt, 30000x beter dan die Spycam van me. |
probeer als je zo'n foto maakt het op 5 verschillende manieren te doen, heb je meer kans dat er net een tussen zit di eer uitspringt
|
Ik vind de kleuren erg mooi, de lijnen passen ook goed bij elkaar. Erg geslaagd.
|
Citaat:
|
Heel eerlijk...het is geen boeiend onderwerp, geen briljante compositie en er is geen mooie lichtinval.
Het is een foto van een bril....niets meer en niets minder. |
gewoon een foto van een bril. dus.
|
hmm, en wat wil je ermee zeggen?
ik denk dat het best een leuk idee is om een bril in een trein te fotograferen alleen maak jij jammerlijk genoeg geen gebruik van de mogelijkheden binnen dat idee. een trein gaat snel, een trein heeft ramen en schotten die ook reflecteren, een trein heeft lampen op 't plafond en heel veel lijnen binnen haar architectuur. een bril sluit daar opzich wel goed bij aan met reflecterende glazen en een aerodynamisch ontwerp, wat dan weer de snelheid van die trein enigzins benadert. als je nu gebruik maakt van al die eigenschappen zou een idee als dit uitgewerkt kunnen worden tot een mooi geheel. helaas is dit niet het geval en is je foto niets meer dan nietszeggend. een bril in een trein. en dat was het. |
Alles wat hierboven staat (behalve die ene positieve reactie dan :P)...
tip: stuur 'm op naar het reclamebureau van de NS...ik zie hier echt zo'n reclameposter in, jeweetwel, zo 1 die niemand opvalt omdat het van die saaie "quasi-feel-good"-posters zijn en ook nog om de NS te promoten, kansloos... Maar dan kan je er nog wat geld voor krijgen misschien... |
haha dat je de foto gesaved heb is al hilarisch, maar posten? haha! (y)
|
|
Citaat:
alleen die guy erachter had ik er afgesneden |
foto zegt me helemaal niks, jammer
|
Ik vind het ook niets. Probeer is met een zonnebril ofso
|
lelijke bril, cliche macro foto...
|
Sorry, misschien kun je beter een andere hobby nemen (idols begint weer)
ok ff serieus; -ik vind het eigenlijk gewoon een bril op een tafeltje in de trein, niet veel meer. |
de foto is te gemaakt. geschikt voor een gelikt tijdschrift, maar het is niet artistiek. compositie, tsja niet helemaal gelukt denk ik, ik vind de hoek iig onlogisch, was zelf iets meer naar links gedraaid met de bril meer als vooraanzicht.
|
Reactie op Wim so smart Wok: :p ik heb het niet over perspectief maar over de ronding/afgeronde hoeken die overal in terugkomen duh
|
nope, niet echt interesant, het ontbreken van allemaal stukjes overal irriteert me, alsof er niet naar de compostie is gekeken
|
Citaat:
dj fred? |
Als er nou iets heel stoers weerspiegelt in het glas, iets grappigs dat buiten beeld gebeurd, is het misschien een mooie foto ja.
|
Citaat:
|
nee, ik vind het ook niks allemaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |