![]() |
Ik zoek: multiplayer LAN games zonder bot geweld
Hoi,
Binnenkort houden we een LAN-party. Maar aangezien er ook meiden komen die waarschijnlijk niet allemaal van die 1st person shooters (Q2, Q3 enz.) of voetbal (FIFA) houden, ben ik op zoek naar een multiplayer spel zonder het botte geweld.... ff wat criteria: - multiplayer - moet geen uren duren (zoals command & conquer) - niet alleen maar bot geweld (een beetje mag best overigens) Ik zoek dus meer iets waar je door slim (samen)spelen (met een team) en tactiek iets tot een goed einde moet brengen binnen redelijke tijd. Weet iemand iets? |
gunbound,
worms |
rogue spear? (als ik het goed heb)
|
inderdaad worms veel humor :D
|
race-games?
|
worms armageddon of world party (blast is toch alleen van die vage minigames?)
diablo 2. |
diablo 2 geen bot geweld? en sinterklaas zn mijter is groen zeker?
|
Citaat:
|
Parsec, VegaStrike, BZFlag, Nethack, Tetrinet, 4stattack, MUDs, Tuxracer en meer.
|
Nieuwe need for speed.. nieuwe worms..
|
Download Jump 'n Bump!
te downloaden van http://www.brainchilddesign.com/ klik dan op games en dan download (355kb) Dit is een spel met konijntjes die op elkaar moeten springen en als ze elkaar raken dan ontploffen ze... Have Fun! |
Worms geen bot geweld? Hmmm, kwestie van definitie denk ik. Misschien niet echt bot geweld, meer gemeen sadisme :P Maar Worms 3D is wel ONTZETTEND COOL.
Need 4 Speed is idd ook een goede optie... Raven Shield is ook leuk... Tony Hawk kan ook over LAN... |
Generals, tetris, patience, hartenjagen, andere kaartspellen, andere simpele spelletjes die eigenlijk toch wel over bekend zijn :p
Ow, en wellicht nerf-arena blaster, waarin het geweld zich afspeelt alleen met het gebruik van die shuimrubber schoten |
Counter Strike zet je gewoon de bots ff uit! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ow... moet je overigens op die manier capture the flag spelen of domination bij unreal tournament... is er tenminste toch nog iets van een spelelement aanwezig :p. |
Citaat:
|
Atomic Bomberman! :D
Wat biertjes erbij, en je kan de hele avond bezig blijven :) |
Wat toevallig, mn vriend heeft binnenkort ook een lan party van school en hij studeert ook BI.
Maarem, dr zijn zat meisjes die dat soort spellen wel leuk vinden hoor. Ben zelf ook verslaafd geweest aan worms world party :p (je kunt het wel geweld gaan noemen, maar als je daar al aanstoot aan neemt, kun je ook niet veel hebben :p) Misschien kun je de mensen gewoon zelf laten kiezen. Dus dat je een aantal verschillende spellen meeneemt. |
Kunnen ze niet gewoon "wie het snelst bier kan halen voor Bigbear"gaan doen?
En in de vrije tijd mogen ze ganzeborden :cool: |
Citaat:
Of Leg de bom op een plaats waar de CT niet bij kunnen of heel moeilijk! Of natuurlijk het alom bekende HIDE AND SEEK |
Citaat:
Citaat:
Ik had het niet over Counterstrike, maar over de bots |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |