![]() |
Vanaf wanneer sturen jullie kerstkaarten?
Kom maar op...
|
nooit
|
Ik stuur geen kerskaarten
|
Ik zelf stuur geen kerstkaarten, maar mijn ouders sturen ze meestal tussen Sint en Kerst, rond 15 december.
|
Niet.
|
geen idee, wanneer ik er aan denk of wanneer ik de eerste krijg :P
|
daar doe ik niet meer aan. als je nr 1 stuurt, moet nr 2 ook omdat dat anders lullig is. en als je 2 doet dan 3 en 4 en 5 etc.
bovendien vind ik het onzin. |
Ik begin meestal in maart al met de voorbereiding van de kerstkaarten van dat jaar
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
sarcasme?? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
OMFG :D Iets nieuws geleerd bij Nederlands vandaag? Dit was geen retorische vraag schat :nono: |
Niet, natuurlijk.
Ik zet een groot houten kruis bij mensen in de tuin en dat steek ik dan in de fik. Aardig he? Doet het ook goed als tuinversiering. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus vandaag betekenen de roll-eyes dat iets een retorische vraag is? raar hoor |
Citaat:
Je moet toch wat met zulke mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He-le-maal niet. Dat vind ik echt zo een onzin. Pff.
|
ik ben misschien (nou ja,... zeker weten ) heel raar, maar ik denk dat ik maar weer een on topic reply ga geven:
Meestal te laat...... |
Citaat:
|
Ik hoorde laatst van iemand dat diegene zn kerstkaarten al verstuurd vlak na Sinterklaas??!! Echt vreemd...
|
xStefjuhx bedoelde het volgens mij exact zoals ze zegt. Moeten we direct alle nieuwelingen de grond in stampen? Doe eens aardig tegen elkaar en verspreidt - zoals het beleid zegt - de liefde onder elkaar.
:o (y) |
Ik twijfel nog of ik ga sturen.
Ik vind het zonde, aan de ene kant. Wat gebeurt er met die kaarten? Juist..Na een paar weken verdwijnen ze allemaal in de vuilnisbak. Weggegooid geld. Mensen die ik wat te zeggen heb, zeg ik dat zo wel. Aan de andere kant... Het niet doen is ook een beetje egoistisch as je allemaal kaarten krijgt. En het heeft ook wel wat, al die kaartjes. |
Citaat:
|
Vind het eigenlijk wel zonde. Maar als iemand toch een kaart stuurt, stuur ik er wel eentje terug
|
Vanaf eind februari.
|
Citaat:
|
niet
|
Citaat:
ontopic: Als ik het zou doen na sinterklaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn kerst is niet compleet zonder ;) |
Als ik denk dat ik geen kaarten meer krijg.
Ik stuur alleen mensen een kaart die mij ook een kaart gestuurd hebben. Eigenlijk vind ik het onzin, maar ik vind dat ik de mensen die mij een kaart hebben gestuurd er eentje terug moet sturen. |
Citaat:
Geef je adres en je krijgt van mij een kerstkaart :o (Stalkrisico inbegrepen ;) ) |
Citaat:
(ga je voor mijn deur liggen dan? :D) wil je dr ook eentje? |
Niet Van Toepassing
|
Citaat:
Alleen als het een zelfgemaakte is ;) |
zodra ik er ongeveer 3 heb gekregen. Ben ik niet de eerst maar meestal vanaf dat moment doet iedereen het :D lekker doordacht
|
Citaat:
Ik vind kaartjes sturen wel leuk, ik doe het dus ook. Een week voor kerst ofzo. |
Citaat:
|
niet
|
Ongeveer 2 weken voor Kerst.
|
Als ik een kaartje krijg stuur ik diegene er wel een terug.
Maar anders doe ik er nooit aan. |
Áls ik al een kerstkaartje ga sturen naar iemand, is dat iig nog niet nu, waarschijnlijk vlak voor kerst.
|
Kerstkaarten vind ik zoiets lomps.. ik wens mensen wel persoonlijk een fijne kerst
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |