![]() |
Zou jij het doen?
Zou jij iemand vermoorden voor €3.000.000,-?
Zou jij dit doen, ja of nee? ( niet dat iemand het je vraagt, maar in het geval van) Ja ik zou het wel doen, ''als'' diegene bijvoorbeelde een pedofiele necrofiel is. Nee ik zou het niet doen, iemand vermoorden, wat het geld ook is, ik zou niemand vermoorden. ( 2 voorbeelden ) Wat zou jij doen ( waarom ja of nee ). |
-> Dk.
Ik zou het niet doen btw. Al is het maar omdat ik dat gewoonweg niet kan (en vind kunnen), en de gevolgen me het absoluut niet waard zijn. |
daar heb ik toch helemaal geen tijd voor. :p
ik zou het dus niet doen. |
nee, ook al is het een of andere pedofiel....ik ga mijn leven niet op het spel zetten, want uiteindelijk kom ik dan toch in de bak. Ik bedoel pedofilie is een ziekte en dus zijn ze heus niet blij met je als je die ff neerknalt.
|
uiteraard niet....
die jaren vrijheid die ik zal hebben als ik het niet zou doen zijn me meer waard dan dat geld! |
zie mijn andere posts bij de discussie over goed en slecht :p
ik herhaal: ik vind dat niemand bevoegd is om iemand anders' leven weg te nemen. ook niet voor een heel mooi geldbedrag :) |
Als ik er ongestoord mee weg zou komen: volmondig ja. :o
|
Ik zou het in overweging nemen, het is altijd makkelijk te zeggen, maar stel je is voor dat je echt op het punt staat om het te doen.
Het is natuurlijk wel €3.000.000..als diegene echt het leven niet verdient, wil ik daar best wat profijt van maken :D. |
Hell yeah..
Natuurlijk voor 3 miljoen doe ik dat wel, zelfs voor minder. Als het maar niet iemand is die ik ken. Trouwens mijn beroep wordt (als het even kan) huurmoordenaar dus ik zal wel moeten..... |
ik vermoord niemand.
nooit van m'n leven dus. |
een pedofiele necrofiel doet het met dode kinderen?
hmm nee ik zou niemand voor welk bedrag dan ook vermoorden... |
Nee
|
ja, behalve bekenden
|
Nee, dan kan ik niet meer van het geld "genieten".
|
Nooit. Behalve als diegene mij probeert te vermoorden, als dat ook telt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, behalve in de oorlog natuurlijk.
|
Citaat:
iemand probeert jou te vermoorden, per ongeluk vermoordt jij die persoon, en dan krijg je dat geld? ze zien je aankomen ;) :D |
Never
|
nee, maar er zijn enkele personen die ik wel zou overwegen ;)
|
Citaat:
|
ja, maar heel stiekum en het lichaam heel erg vernietigen en dan begraven, n ik zou hem doden door te wurgen
|
Citaat:
|
nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Willibrord :D :evil: |
nee, je blijft altijd met dat gevoel rondlopen, bovendien als je gepakt word kun je nog nikx met je geld doen...
|
Citaat:
|
ligt eraan wie het is en hoeveel straf ik dan zou krijgen enzo.
|
Citaat:
|
Nee, daar ben ik veels te zachtaardig voor :o en bovendien zou ik toch wel een stomme fout maken waardoor ik gepakt zou worden
|
Nee.
|
nou, ik heb al speel al aardig lang shooters (op pc) en dan zou ik best wel een of andere gast in een oorlog met mijn mooie '1 shot 1 kill' neerknallen (met sniper natuurlijk (y) )
|
Citaat:
|
ik zou er niet eens over nadenken
nooit dus |
Nee, in de bak heb ik toch niks aan al dat geld (en ja, daar kom ik aangezien ik niet echt handig ben :o)
En bovendien zou ik m'n geweten niet kunnen sussen, ook al heb ik nog zoveel geld. |
Ik zou het lef niet hebben om iemand te doden. :o
|
Nee, dat 'kan' ik gewoon niet. :)
|
mja, goed voorbereid kan je er wel mee wegkomen... het geld contant en je bent zo weg... je sust je geweten door te zeggen dat je iemand uit zn lijden hebt verlost...
tja... op zich zou ik het niet doen... voor geld... maar als iets niet meer anders kan... iemand die mij op het punt staat dood te maken ofzo... of een inbreker hier in huis... schiet ik met gerust hart kapot... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik zou het niet doen, wat het geld ook is. Ik zou het ten eerste niet kunnen, en ten tweede al helemaal niet willen.
|
Ik zou het best kunnen, ik ben er voor honder procent van overtuigd dat ik in staat ben om iemand te vermoorden
Maar ik zou het niet doen, ik zounooit van m'n leven iemand vermoorden, vind niet dat je het recht hebt om iemands leven weg te nemen maar er staat iemand dus het kan in princiepe ook jezelf zijn, als ik nou heel depressief ben en me moeder weinig geld heeft ofzow, dan wel, als ik t toch van plan ben, dan beter voor 3 miljoen :D dat erft mijn moedertje dan:), handig toch;) |
als het de moordenaar is van mn ouders/familie/vrienden is: who the hell cares? Jij hebt wraak genomen, hij is dood. Beter dan dat ie door onze geweldige rechtsstaat na een aantal jaartjes weer op vrije voeten is toch?
|
Geluk kun je niet kopen en ook en strafblad en een onzuiver geweten dragen daar niet toe bij.
|
Citaat:
Nee trouwens, ik wil niet naar de hel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |