![]() |
ziek zijn en toch blowen
ik ben nu dus ziek (hoofdpijn, last van mn keel e.d.) maar ik voel wel dat het blowen mn keel irriteerd, maar als de joint op is heb ik er geen last meer van (na wat water) en voel ik me alleen maar beter. dus is dit nou verstandig of juist niet? t voelt wel goed :p :D :)
naja stoned ziek zijn is zowiezo beter dan nuchter ziek zijn toch :o :bloos: |
Ik ben nu ook ziek en blow nu ook wat af, voel me idd veel relaxter stoned ziek, dan nuchter ziek.
Volgens mij word je er niet sneller beter van, maar beter word je iig evengoed. |
ookal twee van de 5 á 10% van de griepmensen?
|
Mwha als ik btje griepje heb, blow ik wel en het helpt ook met buikpijn en hoofdpijn enzo...
Maar als ik echt goed ziek ben (koorts) :eek: dan ga ik dus echt niet blowen, geheid dat ik me nog kutter en zieker voel en ook nog eerder trippy. |
ehm het kan denk ik niet zo heel veel kwaad
als ik last van me keel heb blow ik niet zo heel veel maar ehm griep ofzo ehm geen id meestal heb ik dan ook niet zo;n zin om te blowen maar ik denk als ik er zin in zou hebben wel zou blowen |
meestal helpt het wel.
|
oja als je last heb van je keel zei je.....ow dan blow ik wel, niet te veel en ja dan is het nog meer kuch kuch en is me keel nog schraler, maarja boeiund...maarja zoals foot al zei, meestal heb ik geen zin om te sucke als ik ziek ben he
|
't werkt iig wel goed tegen verkoudheid/verstopte neus :)
|
ik blowde ook toen stevig door....
|
Maar goed dat ik de griepspuit geinstalleerd heb.
Ik kan lekker hard werken ipv de hele dag ziek thuis zitten. nana :p opzich :confused: |
hoest hoest hoest niest hoest
niest hoest hoest hoest hoest hoest hoest au hoest Ik ben gelukkig nog gezond:) |
beter zelfs, blowen en ziek zijn... voel je je toch beter :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik tokte ook altijd als ik ziek was... Volgens mij stelt het je beter worden uit... Maar ook je ziek zijn... Ik weet het niet zeker, maar het voelt wel altijd lekker, ziek zijn en blowen :)
|
nja ik blow altijd als ik ziek ben. ik heb er altijd behoefte aan.
behalve als ik weer es een gruwelijke keelontsteking heb.. want dan kan ik niet eens slikken/praten, laat staan inhaleren.. maarjah toch voel ik me altijd beter na een spliff :) |
Volgens mij heb ik er dan uberhaubt geen zin in. En is ook zo vervelend met doorpasen, al die bacterieen.
|
Citaat:
|
nu ik sars heb, blow ik ook gewoon door
|
Citaat:
|
ziek naar huis gegaan vandaag en gewoon 'n jointje roken hoor. voel ik me in ieder geval al stukken beter door ;).
maar toen ik bronchitis had.. heb ik wel wat rustiger aangedaan, die paar dagen. maar als je al moeilijk(er) kan ademhalen is blowen niet fijn. dus dat was makkelijk. |
hehe, als er eenmaal iemand bij ons ziek is volgt de rest vanzelf.
|
wat wel goed is als je koorts heb/griep bladiebla..
nacht doorgaan en zuipen.. op de een of andere manier werd ik er altijd beter van laatst weer (nu alleen zo schor als de tiefus) |
Als je koorts heb en al half ligt te ijlen en dan ook nog gaat blowen..Lijkt me een apart gevoel :)
|
ja echt om blij van te worden (y)
|
ik zou denk ik wel doorblowen, maar wel minder... kan natuurlijk nooit goed zijn; blowen als je ziek bent ;)
|
wiet wordt niet voor niets als pijnstiller voorgeschreven [=
haal je het ff bij de apotheek ;) moet je wel ff zorgen dat je receptje hebt |
puur blowen is verzachtend voor de keel, tabak niet :)
|
Citaat:
|
blowen is wel het enige dat ik ken wat tegen lichte migraine helpt.
|
het enige wat jij KENT ja....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm... ik hoop dat er uitleg komt , want ik begin me sterk af te vragen wat er fout is aan slender_funges' opmerking
|
Citaat:
en het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet ;) |
Ik ben een dikke 2 jaar niet ziek geweest, dus straks ga ik eens ervaren hoe het is om te blowen tijdens je griep :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
interessant |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe, hij zat erop te wachten :cool:
|
Citaat:
|
nou zeg schokkend.
maar wat is nou precies je punt? |
.
|
:D
Offtopic: het ruikt hier naar slotjes ;) |
nee, geen slotje, eerst nog mijn 39 graden reply, want ik ben ook ziek.
IK heb al mooi 5 dagen nie gerookt en ik zou nooit nooit gaan blowen nu. |
ik ben afgelopen week ook ziek geweest maar heb s`avonds wel geblowd...beviel me goed opzich alleen gister lag ik op de bank met het gevoel dat ik nog nooit zo stoned was geweest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |