![]() |
Nog 7 dagen te leven.
als je zou horen dat je nog maar 7 dagen te leven hebt, welke drugs zou je dan nog gebruiken en waarom voordat je dood gaat.
|
lsd...weet ik tenminste datik er voor de rest geen nadeel van heb bij veprlichting ensu
|
Dan zou ik veel soorten drugs nog ff goed proberen ik bedoel als ik toch bijna dood ga, dan maar meteen ff goed drugsen. Heroïne, LSD, coke etc...
Maarja dan moet ik natuurlijk niet bad gaan, omdat ik zit te stressuh dat ik bijna doodga, maarja daar gaan we maar even niet van uit.... |
ik zou heroine gaan spuiten.. en dan in goed grote mate..
|
Ja ten eerste zou ik in overweging nemen om niet te nemen...tijd met vrienden en andere mensen waar ik waarde aan hecht nog een nuchtere tijd meemaken ( zodat ze ook goeie herrineringen aan mij hebben ).
Maar als ik een drugs zou nemen in die 7 dagen , zou ik wel heroine nemen, omdat ik toch denk dat je daar het meest van geniet en als ik toch al dood ga, waarom niet. |
Citaat:
|
ehm geen id denk niet dat ik de zin heb om dan veel moeite te gaan doen voor een of andere drugs te halen
gewoon langs de sjop en bier is wel voldoende :cool: |
Ik zou heroine nemen. EN veel ook.
Dood ga je toch wel. En heroine is gewoon het lekkerste wat er is!Iets beters dan Heroine is er niet. |
mdma
heroine coke dmt dmt nog eens dmt ayahuasca salvia 30x (ja bestaat) speed ketamine |
Geen. :p
|
Heroine
|
Citaat:
|
lsd, coke, heroine, ketamine, mescaline, dmt
eigenlijk zown btje alles wat ik nog niet egdaan heb maar me wel leuk lijkt.. |
als je lsd ophebt en je weet dat je nog maar 7 dagen leeft weet ik niet of die trip wel zo prettig is....
|
Dan ga ik gewoon 7 dagen deur met speed
|
Ik zou zelfmoord plegen haha.
|
eerst zoveel mogelijk drugs nemen
dan van iedereen afscheid nemen dan zelfmoord plegen hmm... zowiezo misschien wel een idee :D :evil: |
van een flatgebouw afspringen op lsd, dat lijkt me wel vet...
niet dat ik ooit zoiets uit zou voeren, nou geen rare ideeën over mij krijgen ;) |
vielleicht nog een keertje paddo's
maar verder gewoon blackfly en wiet, en die laatste 7 dagen in mn stamkroeg gaan wonen en al mn botten breken in de pit tussen allemaal eensgezinde zweterige uit-hun-dak-gaande andere mensen :P hehe als je dan toch dood gaat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Speed, om het af te leren :p
Coke/ crack, lang verslaafd kan ik dan toch niet meer zijn ;) |
alles door elkaar en dan de 2de dag al dood gaan door overdosid :D
|
Zou geen drugs nemen. De laatste 7 dagen wil ik wel graag echt goed bewust meemaken, en zoals al eerder gezegd ook helemaal beschikbaar ('normaal') zijn voor vrienden en familie enzo.
|
Citaat:
|
ik vind 't ook mooi dom om te zeggen dat je dan drugs gaat gebruiken, want ik zou echt met zo veel mogelijk mensen omgaan, vooral met mn vrienden.
|
zeven dagen lang feesten met vrienden en met drugs natuurlijk(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het punt is gewoon dat als je nog een laatste kans had om drugs te nemen, welke je dan zou nemen. |
aaah nou snap ik het :p
|
als je nog maar 7 dagen te leven hebt en je gebruikt heroine ben je gelijk dood, dus dat maar niet
ik denk lsd, of toch maar gewoon paddos :o :D en minstens een kilo wiet :p |
ik zou een bank beroven en al het geld uitgeven aan alle soorten drugs die ik kan vinden of zelf iets maken en mezelf dood-gebruiken
|
Niets. Ik zou proberen een biologisch wapen in handen te krijgen en al het water op de aarde hiermee besmetten, is er iets om me aan te herinneren (y).
|
N,N,DMT :)
Maar dat kan ik nu al niet vinden, laat staan in die 7 dagen. |
alles waar ik me handen op kan leggen :D En zowiezo die zeven dagen wakker blijven :D
|
ik zou al mijn geld bij elkaar halen en direct naar de apotheker lopen om een heleboel insulinespuiten te kopen, naar de winkel voor bier, wijn, sterke drank,... naar me oude dealers (als die nog verkopen?) voor een grote hoeveelheid heroïne, coke, speed, XTC,... dan nog een blok hasj en vette zak wiet... en ik zou die 7 dagen niet meer halen. :p :D
|
Citaat:
mja |
ik zat het me ook al in te beelden. :D
|
Citaat:
wishfull thinking gozer :p |
ETHER!!!!!!!
LSD!!!!!!!!!! TEQUILA!!!! Paddo's! en dan 7 dagen lang alleen maar vreemde schit zien:D volgens mij ben je dan opgelucht dat je mag gaan rusten :evil: |
hehe tequila zelfs
|
alles wat ik maar in handen kan krijgen...
Maar als je hoort dat je nog maar 7 dagen te leven hebt, is het waarschijnlijk ziekte enzo met medicijnen.. dus denk dat drugs niet echt slim is dan :D |
Citaat:
alsof drugs sowieso altijd slim zijn om te nemen, en daarnaast dat maakt die 7 dagen niet meer uit. |
coke
lsd das nog lief |
lsd
|
geen andere drugs... ik zou wel meer gaan blowen, desnoods monteer ik een waterpijp aan me bed :p
|
ik zou eerst alle softdrugs uitproberen. dan ga ik naar xtc en dergelijke en op de laatste dag ga ik de harddrugs doen.
en dan de allerlaatste dag ga ik denk ik gewoon veel schrobbeler zuipen maar als je zo doe haal je dag 3 volgens mij nog niet eens |
Citaat:
JIJ hebt m door! :D |
2 á 3 literflessen Stolichnaya.
|
Citaat:
xtc is harddrugs! of lees ik je post nu verkeerd? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |