![]() |
Douchen?
Hoe vaak douchen jullie ongeveer per week?
Ik heb een gevoel dat ik nogal weinig douche (2 à 4 keer per week). |
Elke ochtend, behalve zondag want dan ga ik 's avonds in bad.
|
6 x in de week.... soms wat vaker, soms 5x, maar zelden minder dan dat.
Persoonlijk vind ik 2 à 4 keer nogal weinig... Ligt er natuurlijk aan hoe actief je bent en hoe snel je zweet enzo, maar toch... |
maar deze is pas nog geweest...dadelijk reageert dat kind wat pas 5x in dr hele leven had gedouched...fijn...
|
sowieso iedere dag 1 keer, dus minimaal 7 keer in de week. Na het werken enzo meestal ook nog wel, dus 7-10 keer
|
Citaat:
|
nee jij nou net niet
(of wel?)... |
Citaat:
|
Ongeveer 4-5 keer per week. Vaker is te slecht voor de vetten op je huid.
|
ik douche 3 à 4 keer in de week. en ik stink niet ofzo :confused:
|
Citaat:
En deze is idd laatst geweest. misschien verstandig om een zoekfunctie te gebruiken :| maargoed: 5x per week ofzo, en dan ga ik met regelmaat nog in bad |
Ik douche om de dag, dus dat is ook 3 tot 4 keer peer week.
|
elke dag.. soms 2 x per dag.
|
Ik douche gewoon elke ochtend. Was ook elke dag mijn haar overigens, anders is het meteen zo vreselijk vet :|
|
emm 4 a 5 keer waarschijnlijk, wisselt nogal, meestal als ik er tijd voor heb :o
|
ik sta elke ochtend onder de waterval ;)
|
Citaat:
Op dit moment douche/bad ik een keer of 3 per week thuis of bij mijn/zijn ouders en ik zwem nu ook een keer of 2/3 per week (en dan douche ik na afloop ook en was ik m'n haren). Als ik heb gezwommen en na afloop heb gedoucht en m'n haren heb gewassen vind ik het onzin om thuis weer onder de douche te gaan staan. |
Ik douche elke dag en ga ook nog regelmatig in bad
|
elke ochtend
|
Citaat:
|
't ligt ook aan de douche ed die je hebt, denk ik, bij mijn ouders douchte ik ook minstens één keer per dag of ik ging in bad ofzo, nu heb ik een rot douche en het is er steenkoud. (Zwemmen is dus een uitkomst. ;))
|
Ligt eraan wat ik die week te doen heb.
Standaard douche ik 5x in de week, dat wordt meer als ik meer sport of als ik niet vroeg op hoef te staan. |
zo'n 5/6 keer per week
|
Citaat:
Ik douche zo'n 4 tot 7 keer in de week of zo. |
als ik dit zo hier lees, dan douche ik ook weinig, 3x in de week.
ja of ik moet een keer heel vies worden ofzo, dan spring ik nog ff in de douche, maar dat valt wel mee. |
Citaat:
|
Gemiddeld zo'n 6 keer per week denk ik. Mijn haar was ik om de drie dagen.
2 tot 4 keer is minder dan de meeste jongeren doen, maar meer dan de meeste bejaarden doen ;). En voor je hygiene is 1 keer per week wek genoeg, op voorwaarde dat je je minstens om de dag wast aan de wastafel. Vaker dan 10 keer per week is trouwens niet zo gezond; je huid droogt dan uit, en je afweersysteem raakt verwend. |
Ik douche me minimaal om de dag, maar vaak komt het erop neer dat ik 6 keer per week douche...
|
2x per dag (y)
|
Ik douche om de dag dat is dus zo'n 4 keer per week. Ik was me wel altijd iedere ochtend gewoon aan de wastafel.
|
Citaat:
Ik douche elke ochtend en soms ook 's avonds. |
Ik douche elke dag en na het sporten ook (soms ook als ik het gewoon koud heb of er zin in heb).
In totaal 7-10 keer per week. |
Citaat:
|
elke avond na 't paardrijde
|
Ik ga eigenlijk elke dag wel in bad (heb thuis (nog) geen douche) en douche bijna altijd na het sporten.
Oftewel 6-8 keer per week. Vind het juist altijd heel vervelend als ik een dag niet in bad kon of heb gedouched. |
3-4x per week.
Ik vind het echt onzin om iedere dag te douchen. Wat een water je voor niks verspilt, wat een verspilling van je tijd en wat een vaagheid om zovaak onder de douche te staan:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik vroeg op moet staan en niet naar de paarden ga, douche ik 's ochtends. Dat is gemiddeld 5x in de week. En daarnaast douche ik nadat ik heb paard gereden, als ik m'n benen 'moet' scheren en als ik me heel vies voel :)
|
Citaat:
Maar ik minimaal iedere dag en af en toe meer. Denk dus 7-10 keer per week. Ik voel me graag schoon en lekker fris. |
Citaat:
En ik was mn haar om de dag en ga verder dus -10 de douche in per week. |
Elke dag. Voel me anders niet heel fris ed.
|
k douche nogal vaak. k Zit nl. op de sportacademie, dus dan douche ik s ochtends, en aan t eind van de dag.
|
Citaat:
|
Elke ochtend, 7 keer per week dus.
|
ehm, 3 a 4 keer per week... als ik vaker onder de doesj ga dan wordt mn haar gauwer vet, en ook niet meer lekker zacht.. word het een beetje dof van... (ofzo)
|
damn hoe krijgen jullie dát voor elkaar?
ik heb echt cker geen zin om zo vaak in de douche te gaan. naja en dan krijg ik gezeik, denk ik, want ik zit er altijd heel lang in :o :D |
4 tot 5 keer per week :)
|
Iedere ochtend en ik ga zo'n 4 keer per week in bad :o .
|
ehmz... zowieso iedere ochtend...............7x
na het korfballen.......................................3x na het zwemmen.......................................1x na het werken...........................................1x --------- + 12x :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |