![]() |
Bands uit elkaar:
Far from breaking (straight edge band):
Far From Breaking is calling it quits. No one hates each other and everyone is still straight edge. Stress from member changes has led to some wanting a more stable band, and after FFB, that band will start playing real soon. But for now, we will be doing one more tour of California and probably a short set in Washington DC at the last Striking Distance show. We are not playing any shows in TX until the 18th. Grappig dat ze dat erbij zeetten 'everyone is still straight edge'. band 2: city of caterpillar |
Tear It Up is ook gestopt helaas.
|
Citaat:
|
16Down schijnen uit elkaar te gaan
|
FFB uitelkaar, groot gemis
The first step weer bij elkaar, beste nieuws van de week verder uit elkaar: Striking Distance Face To Face Frostbite (of toch niet?) |
Jammer van Tear it Up.
Speelden Far From Breaking (grappige bandnaam in dit verband :o ) old- of newschool? |
16 down?? die vond ik :( juist wel goed
|
Citaat:
veel youth of today achtige gitaar riffs 2e 7" is het best (youngblood records) |
De band van de ex-drummer van Blink 182 neem ik aan. ;)
|
die zoeken een drummer heb ik gehoord
|
Face to Face is ook jammer, maar dat had ik geloof ik eerder hier ergens gelezen.
Er gaan te veel bands uit elkaar. Gelukkig is Zao bij elkaar. |
Tear it up is uit elkaar omdat ehmm.....kweenie ze wilde gewoon iets anders doen denk ik. En 4/5 mensen die een andere kant op willen werkt niet.
Drummer+gitarist zitten in Cut The Shit nu. Drummer ook zanger van The Rites Andere dude in Forward to Death Zanger nog nergens in. Maar hopelijk snel. Laatste release: 7 song 12" ep/cd(met nog een split erop en liveset) nu uit op havoc( www.havocrex.com ). Hij heet Taking you down with me. Erg goed. |
Gameface is uit elkaar
Count the stars ook Against Time :) |
Voor de hiphoppers onder ons:
Wu-Tang Clan gaat ook nie meer verder.... |
de tijd is gekomen dat we allemaal zelf dingen moeten beginnen ;)
|
Fear factory, ook heel jammer....
maja das oud nieuws |
die zijn toch weer bij elkaar? (FF)
|
Citaat:
|
Citaat:
euhmm zeker niet in de oude formatie dan? |
Citaat:
Van de paar karige samples die ik gehoord hebt doet Christian -nog- niet onder voor Dino. |
The Beatles zijn ook uit elkaar... :(
|
Citaat:
|
ik heb geruchten gehoord over Children Of Bodom
... zou ik zééér jammer vinden, zij zijn echt de bom. |
K's Choice
|
Citaat:
die komen toch nog met nieruw album? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ZAO gaat binnekort vast ook weer uit elkaar. Die zijn toch pas 102 maal uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen in wisselende formaties.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Foutje. :) |
Citaat:
Daar staat het,maar keb zelf ook nog ff goed gelezen, ze gaan niet "uit elkaar", maja lees maar ff, tis wel engels, maar da's geen problee toch? :) |
Volgens mij stond het in de Oor dat K's Choice ermee op hielden
|
Citaat:
|
(Nogmaals)
Yep, K's Choice stopt. "Ze gaan voor een tijdje uit mekaar" en verwachten wel dat ze ooit nog wel eens samen zullen spelen (broer en zus dan) maar of ze ooit nog een nieuw album gaan maken betwijfelen ze ten zeerste. En dat is heel kut! Silent enigma ;) |
Citaat:
hun laatste plaat was echt ontzettend goed, het sloeg alleen niet aan... :( |
Queen heeft het onlangs ook moeten ontgelden :(
|
kheb es gekeken op hun site en fansite en het bleken alleen maar geruchten te zijn...
In werkelijkheid gaan ze niet uit mekaar. (hadden ze ook in 1 of andere krant gezegd) |
er schijnt ook nogal wat onduidelijkheid te zijn over at the drive in, omdat ze vorig jaar ofzo nog optraden, maar die zijn dus ook definitief genokt
|
Citaat:
|
Stratovatius ligt helaas ook plat, alleen die Timo blijft over :|
Ik zit ook sterk te twijfelen met Dragonland aangezien ze al een half jaar de site niet hebben upgedate(mja, er staat nu van 11 November nog een updateje dat ze nog bestaan, maar het is niet eens een site. Gewoon een Under Construction Pagina met dat tekstje :s) En Holy Knights uit Italië heb ik ook geen flauw idee van. Jammer dat Debuutalbum was mooi :/ |
Citaat:
Ze hebben toch ook al jaren niks meer uitgebracht, of ben ik gewoon afgeleid geraakt? |
Citaat:
zo ja, dan heb je geen gevoel voor humor zo niet, dan leef je op een andere planeet |
Citaat:
En ze hebben de laatste jaren nog hun album 'almost happy' (2000) en daarna nog een live-cd uitgebracht. Ze hebben ook nog een aantal singles uitgebracht dus jah, k denk dat je gewoon afgeleid bent graakt... (al hebben ze de laatste single -tot nu toe- volgens mij alleen in belgie uitgebracht.) |
Citaat:
Licht je eerst eens in voor je iets schrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=omar |
Septic Flesh
Helaasch |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |