![]() |
Manhunt
Ik wilde ff weten hoe jullie over dit nieuwe spelletje van rockstar (als ik het goed heb) denken. Het is egt een super goor spel. HOT or NOT?????
|
Lijkt me eigenlij kniet zo veel, beetje gta maar dan met meer stealht ...Grahpics vond ik helemaal niks ,,
Maar jah eigen mening! |
Een klasgenoot van mij had het er vandaag over. Als ik de mogelijkheden zo hoorde is het echt een extreem geweldadig spel.
Waarschijnlijk zal ik m maandag in handen krijgen dus dan kan ik mijn eigen mening erover geven. |
Uitgespeeld, het is wel een leuk spel, nogal repititief en niet zo'n bijzondere graphics. Maar de gameplay en het concept vallen al bij al zeer goed mee.
8/10 :) |
Ksluit me aan bij perfctme. Ik heb nog niet zoveel levels gespeeld, maar ik heb nu al een beetje van. Ok nu moet ik WEER iemand verstikken met een plastic zak. Of als ik geluk heb ligt er ergens een glassplinter. Maar ik vind het wel een cool spel. Idd beetje goor, maar dat is maar wat je gewend bent. :D Painkiller bijv. dat vond ik nog ietsje erger.
|
Citaat:
|
Sjade nee. Vanaf welk lvl is dat? misschien ga ik dan tog nog even door :P
*edit Ik heb net de koevoet |
Ja dat is een leuk spel!! Lekker sneaken en hoofdjes eraf slaan :)
|
Citaat:
|
:eek: :eek: :eek:
SPELUH!!!! hehehe dan ga ik tog nog maar eventjes wat tijd erin stoppen. Morgen toch niets beters te doen :P Thnx. O nee ik moet Gangsters 2 spelen wat een GAAF spel is dat |
Citaat:
|
Ga s iemand anders afkraken! O wacht jij kan goed csen he, Bij deze uitgedaagd. :) Offtopic: ja idd Sorry :$
|
:| :| :|
|
Hot
|
Die moet ik ook maar eens gaan kopen van iemand. Dus als iemand 'm kwijt wil PM maar.
|
|
Heyy
Ik zit nu vast in een stukje. Ik zit nu vast in de gevangenis, level 11 volgens mij. Je moet dan iemand op manieren vermoorden met een hamer maar hoe doe je dat? Ik heb het al tig keer gedaan maar snap er niks van. De mzzl |
Ik hem t spel inmiddels in handen gekregen dus kan je nu ook helpen:
Je moet gewoon een execution 1x uitvoeren wanneer dat symbooltje geel wordt en op een ander een execution wanneer het symbooltje rood wordt. Als je niet weet hoe (al lijkt me dat sterk want je bent al redelijk op weg) dan hier nog de uitleg: Je zorgt dat je achter de ander sluipt zonder gezien te worden, met de hamer geselecteerd. Als je dichtbij genoeg bent voor een execution gaat de arm van je speler omhoog en verschijnt het symbool (grijs) voor het uitvoeren van de execution. Houdt zodra dit gebeurt de rechtermuisknop ingedrukt en blijf de ander volgen totdat het symbool geel wordt en tenslotte rood. Zodra je je muisknop loslaat, wordt de execution getoond. Zodra je 1x geel en 1x rood hebt gedaan, maakt het niet uit hoe je de rest afmaakt, al krijg je meteen te horen dat je 1x geel en 1x rood moet uitvoeren, maar dan met een knuppel die je moet 'afpakken' van een nieuw bendelid. |
Citaat:
Maar nu ga ik ook de manieren in het spel uitproberen, en als ik hem heb uitgespeeld, begin ik wel even opnieuw. Welke actie vindt jij het vetste dan? Ik vind de actie met het slagersmes echt gruwelijk vet. Je hakt eerst iemand in zijn rug, dan hoor je hem naar adem snakken en dan sla je in 2 keer zijn hoofd eraf. |
Wat een ongelooflijk rukspel. Een beetje actie is mij echt niet vreemd maar Manhunt is gewoon ziek. Een spel waarin je alleen maar een beetje doelloos moorden moet is aan mij niet besteed. Heb 'm 20 minuten gespeeld en er toen direct weer afgegooid.
|
Citaat:
|
Ik vind het een vette game, na een tijdje gaat ie vervelen maar voor die tijd is ie écht zwaar heftig.
|
Waar vlt dit game te downloaden?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
n00b :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |