![]() |
my family
deze serie is echt hilarisch, kijkt iemand wel eens? is altijd op zondagavond 12 uur op ned 1. Vrij burgerlijk maar o zo grappig en die gast van love actually speelt erin (die jongen die naar amerika gaat voor de vrouwen)
|
Nick <3
ja geweldig, al kijk ik bijna alleen maar om Nick |
ik keek het altijd op de BBC, maar het is dr niet meer op (n) dus nu kijk ik het eigenlijk alleen als ik niet naar school hoef op de Belg en NL1 :)
briljante serie (y) |
serieus, is het er weer? :eek:
man ik keek dat elke avond toen op ned 1 :D echt gewèldige serie.. vooral die vader en kris marshall :cool:... nu ik het weet ga ik het zondag zeker kijken. |
t kleine broertje is zo'n fijn bijdehandje :D
|
Oh oh oh, die serie is mees-ter-lijk! Dát is nou echt goede humor! Ik kijk het altijd op zondag op de KRO en op donderdag op CANVAS.
Robert Lindsay als Ben Harper is fantastisch; zelden iemand gezien die zo'n levensecht personage kon neerzetten!!! Herkenbare situaties, maar toch niet voorspelbaar. En hardheid. Geen 'Married with children'-hardheid, maar vol met sarcasme en cynisme, vooral van Ben's kant. Em wat denken jullie van Daniele Denby-Ashe als Janey Harper? Wát een stuk, eh!! :eek: :) |
wedde das vet (y) :D
vooral die pa |
<--- heeft (bijna) alle afleveringen op video :o
Robert Lindsay is echt een geweldige acteur, ik weet niet of iemand Hawk heeft gezien (2 delige serie over een geheime detective) maar daarin was ie echt zo goed... Oh ja, en Kris Marshall is lief |
|
Heel tof, volgende week vrijdag om 22.00 uur op BBC1 nieuwe afleveringen dacht ik, in onze gids staat er iig geen H van herhaling bij :) Eindelijk ook weer een redelijk normale tijd.. op een vlaamse zender komt 't trouwens ook.
|
He shit, dan moet ik weer videobanden gaan kopen...
|
Citaat:
Dat sarcasme is idd het leukst (y) Michael is een schatje :o |
Citaat:
SuperSerie, (maar geruchten beweren dat in de gloednieuwe series er een aantal hoofdrolspelers permanent weg zijn?!) Which Harper are you? hehe Trouwens, die Michael is speelt toch ook het jongetje in 'Enemy at the Gates ' ? |
Ja dat is nou best wel meesterlijke humor die ze daar hebben, het is niet altijd even leuk maar het is wel geweldig, vooral nick is cool :D . Ik houd gewoon van engelse humor.. das nou echte humor!! :D
|
Citaat:
die quiz: http://www.bbc.co.uk/comedy/myfamily/quiz/nick.gif :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |