![]() |
Werkwijze
hoe ga je te werk bij het draaien van een joint?
gelieve de letters in gewenste volgorde te zetten a) tip draaien b) sjek in vloeitje doen c) wiet in vloeitje doen d) kruimelen bij mij ist a,d,c,b |
a) apparaat open doen
b) shag erin c) wiet erin verkruimelen d) eventueel nog wat shag erbij e) apparaat dicht/ huls erin, schieten f) filter eruit plukken g) tip erin. Als ik gewoon draai: b, d, c, a. |
hehe
eerst vloeitje pakken en rechtstijken b a d c en dan dichtrollen |
:eek: rol jij m ook nog dicht!!! :p
|
verschilt
|
:p
jij kennelijk niet :p |
hehe ik vouw m ;)
|
hehe e) vouwen
|
b,
c en d (tegelijkertijd) a |
Citaat:
|
brokkel, tabak erbij, tipje maken, tip in vloeitje, shit erop gooien, draaien, klaar!
|
Citaat:
|
vloeitje klaarleggen...oh ja:tip, hehe tipje draaien, shag op vloei, tip erbij wiet erbij, draaien, tipje oprapen, likken en dichtvouwen/rollen (dat ligt eraan hoe ik me voel hehe)...
en aantikken niet te vergeten |
jah jah bacd cdab dacb whatever dit topic had ik niet nodig voor een echte pet te draaien,maar die virtueele wil toch nog niet lukken hoor (KAKA)
|
lol wel grappig dit.
ik leg eerst alles klaar, jaja :) dan draai ik t tipje, dan shag op vloei, wiet verkruimelen, wiet dr bij, en dan dichtvouwen |
tip draaien
wiet in hand tabak in hand vloetje erop handen omdraaien netjes versprijden tip erbij draaien enz. |
ik heb gekleurde tipjes :D
|
ik mis het mengen; ik meng mn wiet en tabak altijd
verder heb ik niet echt een vaste volgorde nee |
[list=1][*]wiet, shag. vloei en tip pakken[*]laagje shag erin[*]laagje wiet[*]daarboven beetje shag[*]owhja, de tip! eerst als een muizentrappetje vouwen tot de helft en daarna 'rollen'[*]uhmmz, vloei draaien en dichtlikken....[/list=1]
|
1)Tip maken
2)Wiet verkruimelen 3)vloeitje gereed leggen en verkruimelde wiet erin doen 4)sigaret openscheuren 5)tabak in het vloeitje 6)rollen 7)dichtplakken 8)achterkant afbranden 9)genieten |
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz doen ook nog mee,
oftwel tip draaien wiet met "knipafval" erin, alles vantevoren gekruimeld, en shit nu ben ik de ABCD volgorde kwijt en dan rollen en aan stampen :D zodat er nog meer in kan :evil: |
a) tip draaien
b) sjek in vloeitje doen d) kruimelen c) wiet in vloeitje doen 5)dichtrollen |
h5h5 :D
|
uhm...
vloei tip sjek wiet dicht tada :confused: :cool: :p |
tip
wiet verkruimelen shag erbij vloeitje dicht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |