![]() |
Rotterdam Alexander/Zuidplein
Hoi,
Wie weet hoeveel min. het ongeveer lopen is vanaf treinstation Rotterdam Alexander naar metro/bus station Rotterdam Zuidplein. Als ik het binnen een kwartier kan reden, dan scheelt mij dat weer een uur reistijd. Grtz, Dathomaz |
:rolleyes:
|
Rennen, dan haal je het vast wel. :)
|
Lopen??!?!?! :eek: Ik zou zeggen.. ga gewoon lekker met openbaar vervoer ofzo ;)
|
Citaat:
|
hahaha. neem nou maar gewoon de metro :D
|
Binnen een kwartier? :eek:
Ik weet niet hoe snel je bent, maar het lijkt mij onmogelijk, takke eind. :P |
Citaat:
|
Nee, dat kan niet.
|
Lopen en dan nog binnen een kwartier...grapjas. Ik weet niet of je wel eens in Rotterdam bent geweest, maar het treinstation in Rotterdam Alexander en de metro/bushalte in Rotterdam-Zuid liggen nogal een stukje uit elkaar. Ga idd gewoon met de metro. Of neem de trein naar Rotterdam-Centraal en van daar af de metro. Lopen is onbegonnen werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op je skeelers red je het ongeveer binnen 10 min :evil:
|
je moet gewoon met de mtero gaan, anders is het dus gewoon onbegonnen werk, metro is heel simpel hoor...
|
kun jij 100 km/ph lopen? dan is het antwoord ja, anders: !!NEE!!
|
Citaat:
|
|
hehe :D
probeer het eens uit ;) |
Waarom wil je trouwens van Rotterdam Alexander naar een metro/busstation lopen? Als je bij R'dam Alexander uit de trein komt en je loopt die trap af, dan is daar (links)tegenover zo'n beetje al het metrostation Rotterdam Alexander. En ik geloof dat er bij die rechteruitgang de bussen komen...
Waarom zou je van het ene bus/metrostation naar het andere willen lopen? |
Of je blijft in de trein zitten tot R'dam lombardijen en neemt vanaf daar de bus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet hij op Rotterdam Centraal overstappen op de snel of stoptrein richting dordrecht die ongeveer om het kwartier komt. Dan de reistijd naar station lombardijen, en dan nog de wacht en reistijd van de bus. Dan kan hij natuurlijk veel beter de metro op Centraal nemen naar het Zuigtplein, wat ongeveer een kwartier duurt. |
Gewoon de metro nemen, en overstappen op station Beurs. En anders de trein naar het CS, en dan vandaar de metro naar Zuidplein.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
denk ongeveer 3-4 uur lopen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar het noorden ook wel eens overigens. ;) (Nou wonen mijn ouders wel in de buurt van Alexander en ik werkte op het Alexandrium, maar het Alexandrium is ook wel leuk om te winkelen ed. :)) |
Citaat:
wat dat betreft vind ik de Lijnbaan/Beurstraverse veel leuker. |
Citaat:
Stad is ook leuk, maar Alexadrium is wat 'compacter' en ze hebben toch alles, vind ik. (Op een bepaalde manier misschien nog wel meer dan in de stad.) En je loopt er lekker droog en in de stad niet. :p |
Citaat:
maar goed, dan ben ik blijkbaar alleen maar in Alexandrium II geweest en niet in I. |
Citaat:
Nou dan. :p Alexandrium I is ook veel leuker. ;) Veel meer en kleinere winkels. ;) |
Citaat:
kzal nog wel een keer het Alexandrium I op gaan zoeken ;) |
Kzou zeggen pak de Metro!! :) (y)
|
Hehe, dat wordt doorlopen dan. :cool:
|
Je moet over de Dam en dan aan je rechterkant Het Binnenhof op.
|
Vanaf Beurs doe ik er altijd exact 8 minuten over om op Zuidplein te komen. Vanaf Beurs naar Kralingse Zoom ongeveer 10 minuten dus ik denk dat van Alexander naar Zuidplein het ongeveer half uurtje met de metro is.
Hmm lopend: nou, ik zou gewoon ´s ochtends al gaan lopen misschien ben je er dan voor het donker wordt. :rolleyes: |
@dathomaz
En heb je nu al uitgetest hoe lang dat lopen is? :) |
Citaat:
Waarschijnlijk ga ik donderdag weer naar Rotterdam en dan ga ik uitstappen bij Alexander (10.16u) en vanaf daar de metro naar zuidplein, waar mijn bus om 10.33u gaat. Als ik voor 10.31 de metro uitstap op zuidplein, dan red ik mijn bus. Anders moet ik een uur wachten :( . |
ik zou het niet doen.
|
Citaat:
(Binnen een kwartier haal je dat sowieso niet, wordt dus iig een uur wachten helaas.) |
Nou, ik heb gekeken op www.9292ov.nl en binnen een kwartier. Dat ga ik dus niet redden :( .
Word dus een lang uur wachten. |
dat is niet te lopen.. ik vind van capelsebrug naar schenkel al ver :bloos:
|
Citaat:
Maar ze liggen idd wel vrij ver uit elkaar :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |