![]() |
Ik kan me ontzettend ergeren aan mensen die bijv. 73x89 pixel-troep in een 60x60-avatar kader drukken. Nu heb ik een voorstel; dit topic is voor hen die zo'n lelijke avatar hebben, maar er een netjes geschaald, 60x60 px plaatje van willen hebben. Dan zal ik (en evt. anderen) zo vrij zijn om dat plaatje te schalen en te uploaden.
|
das gul
|
Citaat:
|
:P, eigenlijk let ik nooit zo op de avatars, iig niet op de kwaliteit, maar je ziet op dit forum genoeg mensen die niet even een plaatje kunnen verkleinen of vergroten dus voor hen is t vast wel gunstig :D
|
Met die van mij is toch niks mis? K weet nie :o
|
Hmm...avatar, tsja...xal de mijne maar 's veranderen...kheb deze al weer veel te lang en wat er ooit leuk aan was is nu toch echt wel weg...maarruhm, nee ik schaal 'm zelf wel :)
|
Het zal weinig effect hebben, die mensen komen waarschijnlijk niet ff langs ARTistiek wippen.
|
ik meld mij niet
|
Sommige mensen hebben geen photoshop, dus kunnen ook niet hun avatar verkleinen.
|
t kan ook met ms-paint :o
|
die van mij is denk ik wel gefokt. Het origineel was kleiner namelijk.
|
Citaat:
|
my bad :D
|
|
netjes! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht trouwens dat je geen avaters kan uploaden als ze groter zijn dan 60x60? :confused: |
Citaat:
|
Te grote avatars sucken.
|
ik denk dat de mensen voor wie dit bedoeld is niet eens snappen wat avatar-crop-topic betekend
|
nooit aan gedacht dat mensen dit vervelend vonden maar heb hem nu verkleind!
Greetz :evil: |
wat voor ava heb ik ook alweer?
...oh ja mijn negatieve snoepketting:o hijs een beetje pixellig volgens mij..paint werkte niet echt mee. |
ach, je kunt je maar ergens aan ergeren he? ;)
mijne is wel goed, dacht ik zo... |
|
Citaat:
|
Het moet allemaal wel passen, natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=539139 |
een betere wereld begint bij ulfheidin
|
Citaat:
|
Citaat:
Of mensen die een smiley van 10x10 in hun avatar proppen en met paint uitrekken, dan wordt het altijd zo'n heerlijke pixelbrij.. :rolleyes: |
Citaat:
|
^
^ :rolleyes: |
Nog een reden om je avatar op 60x60 te scalen en als 't ff kan ook nog eens om te zetten naar gif... des de kleiner de bestandsgrootte des de sneller die laad... en zelfs met breedband doet 't wat, als je een topic opent met 50 verschillende avatars... en sinds ze zover ik weet allemaal op de scholieren server worden gedumpt zal 't voor de geweldige load die soms getoond wordt ook uitmaken... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk ik wil wel avatars zien maar als ze net zo goed 3kb kunnen zijn ipv 10kb ga ik voor 't eerste ;) |
Je mag mijn avatar wel wat mooier maken, volgens mij is deze een beetje vervormd.
|
Citaat:
|
hij kijkt meteen een stuk blijer nu ze hokkie wat groter is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
http://upload.petuhr.nl/upload/21101335.jpg |
de mijne heeft geloof ik ook niet echt n goed formaat maar ik ben zo lui dat ik er maar ff zo'n ding op flikker en er verder bar weinig meer naar omkjk
|
Citaat:
Maargoed, waar kan je je aan ergeren, wat maakt het uit dat je avatar te veel of te weinig pixels heeft. :rolleyes: |
die van mij zal wel niet goed zijn :) lekker boeiend :p
|
heeft iemand commentaar op mijn hathi???:)
|
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=543688 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |