![]() |
Gewone dag
Als ik zeg
dat ik je handen mis, verlies ik weer wat verder, verder, en gewoonweg niets meer brengt me zomaar tot berusting, op je adem na - maar die klinkt natuurlijk anders, en dat ik van je hou behoort normaal te zijn – Dus ik ga wel. Wanneer een heel klein deel van leven en geleefd je liefde gaat bepalen, wil ik weg en blijf ik binnen met huis en al verdrinken. |
Ik vind hem tot nog toe een van de mooiste die ik al van je gelezen heb. De verwoording vind ik in elk geval erg knap, misschien af en toe de vorm aanpassen maar hij is erg mooi!
|
Citaat:
|
Als je het gedicht afgaat en je let niet op wat er staat ofzo, denk je in dat je niet kunt lezen maar juist het gedicht ziet en weet dat daar allemaal woorden staan, dan lijkt de eerste strofe wat slordig. Ik heb zelf niet echt een idee van hoe je het zou moeten aanpakken... Misschien een witregel na verder? :confused:
|
ja, witregel na verder , is goede oplossing..!
Je gedicht vind ik erg mooi, *zucht* kan ook niet anders... Vooral je slotzin vind ik erg leuk gevonden |
Citaat:
Thnx voor jullie hulp, ik plaats daar inderdaad een witregel. |
Ik hou van dit gedicht na het gelezen te hebben.
Omdat ik snap wat je bedoelt. En omdat ik vind dat je dat perfect op papier hebt gezet. Echt, zo heb ik het al zo vaak geprobeerd. En jou is het gelukt. kus |
Citaat:
Het geeft een stuk bevrediging dat ik iets heb kunnen schrijven dat anderen herkennen. Bedankt dat je dat zegt. Erg lieve reacties allemaal. |
Erg goed gedicht, met het einde maak je een prachtig gedicht heel mooi af!! (y) (y)
|
Ik vind jou echt goed. :bloos:
|
Mooi verhalend geschreven, loopt heel goed, voor mij niet echt herkenbaar, maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het mooi en goed hebt verwoord, het spreekt!.
|
Ik denk dat ik dit wel je beste gedicht vind van wat ik tot nu toe van gelezen heb... Ik heb het al enkele keren gelezen, en vind het steeds mooier worden. Je gevoel komt erg goed naar voren in dit gedicht. Het is in een strakke, goedlopende vorm geschreven.
Ik vind het sterk hoe je in de eerste twee strofen een verandering van de situatie beschrijft, en dat in de eerste zin van de derde strofe ineens de constatering komt, als iets wat je al heel lang wist, maar dat het op dat moment ineens naar voren komt. Verder vind ik het stukje wat daarna komt ook erg goed; de filosofie achter de handeling, en wat het met je doet. Het spreekt me enorm aan, ik vind je verwoording geweldig, en de tweede strofe zo 'ertussen, als een constatering van buitenaf, en toch weer juist heel erg van binnenuit'. Ja, een geweldig gedicht. Met een prachtige, relativerende titel :). |
Bedankt allemaal, heel erg fijn al die reacties! Belangrijk om te weten dat je op de goede weg bent. Danku!!
|
Ik vind hem ook sterk, heb er niet zo veel over te zeggen verder, ik voel hem en sluit me bij de andere reacties aan :) .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |