![]() |
Afscheid
Afscheid nemen kan niet
Het mocht niet gebeuren Dat ongeluk Ik wou je nog zeggen hoeveel ik van je hou Die paar maanden samen met jou gingen voor mij veel te gauw Het ging zo snel Ik kan het niet beseffen Waarom jij? Gister liep je nog samen met mij over het strand wij samen... hand in hand Nu lijkt het een eeuwigheid te duren langzaam kruipen de uren voorbij Ik kan het niet begrijpen Waarom stond de tijd gister niet stil? dan liepen we nu nog op het strand samen hand in hand *zelf gemaakt* *Wendy* |
Ik vind wat je geschreven hebt heel mooi, mag ik je echter de raad geven om er een tekstje van te maken i.p.v. het in poëzievorm te schrijven? Ik denk dat het mooier uitkomt als je het als een poëtisch getint lief tekstje bekijkt.
Goede moed, Medea |
Citaat:
(was ik nog niet op gekomen. Goed idee!) |
ik snap hem niet...
misschien ligt het wel aan mij... maar kan iemand het uitleggen *schaam* |
Citaat:
Waar je nu een gedicht over geschreven hebt, schrijf over hetzelfde eens een proza-stukje, een verhaaltje. Dan hoef je dus niet meer te rijmen en kun je de zinnen zo lang maken als je zelf wil. Dan komt er waarschijnlijk iets beters uit. (en persoonlijk vind ik dat je dat ook hier mag posten, aangezien er ook zoiets bestaat als het "prozagedicht", maar daar zijn anderen het vast niet mee eens) |
okej bedankt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |