![]() |
Rock am Ring 2004
http://www.rock-am-ring.com/newsitem.html?objId=19
eerste 2 bands bevestigd! Bevestigd: - Red Hot Chilli Peppers - Die Töten Hösen Geruchten: - Guns 'n Roses |
dit is toch een festival joh...
|
Rock Am Ring heeft altijd wel een goed programma.
Ik denk dat ik volgend jaar naar Rock Am Ring, Werchter, Reading en V2004 ga. Misschien wel meer. |
Bevestigd:
- RHCP - Muse - Korn - Toten Hosen - The Rasmus http://www.rockamring.de/newsitem.html?objId=19 |
Citaat:
|
Citaat:
|
www.rockamring.de
Red Hot Chili Peppers Die Toten Hosen Faithless Muse Korn The Rasmus Wir sind Helden Motörhead |
Citaat:
|
Cool, misschien ga ik wel.
|
hm opzich
maar tis in duitsland, zal wel weer geen geld hebben..... |
het is 2 uur rijden vanaf eindhoven, als je beetje aardige ouders hebt heb je dat zo geregelt.
Subliem camping beleid daar, alles mag, als je het maar gezellig houd. Heb aanhangwagens met bier voorbij zien komen, opblaaszwembaadjes, en kampvuren (mits het veilig blijft). Camping ging afgelopen jaar al op dinsdag open dacht ik (festival begon op vrijdag) |
Citaat:
Ik ben benieuwd naar het hele programma, ook van andere gelijktijdige festivals :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan nergens terugvinden hoeveel het kost en wanneer het is.
En wat is er beter aan de camping dan bijv. lowlands? |
Kixte festival waar ik ooit ben geweest!!!
Al een super programma (y) |
tklinkt al goed, waarschijnlijk zullen dan sommige bands ook in nl/be spelen
wanneer is t dan eigenlijk? |
Citaat:
Mjah ik ga toch liever naar Werchter. Hopen dat daar de RHCP en Faithless ook komen |
MACHINE HEAD have been confirmed for the Rock Am Ring and Rock Im Park festivals (web site), set to take place June 4-6, 2004 in Nürnberg and Nürburgring, Germany (respectively). The band are also slated to appear at the U.K.'s Download festival (web site), which is tentatively scheduled for June 6-7 in Glasgow and Donington.
|
kut dan komt faithless ook op PP
RHCP is misschien wel de moeite waard om naar rock am ring te gaan :s |
Wat vinden jullie zo leuk aan RHCP? Alle keren dat ik het live zag zoog het zwaar vanwege de zangers' onkunde tot zingen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |