![]() |
Wat heb je aan? - Fototopic
Een aantal leden kwamen met de suggestie dat het wellicht leuk zou zijn om het "wat heb je aan topic" ietsje te veranderen, namelijk met foto's erbij.
Dus, post hier foto's van wat je vandaag aan hebt! Uiteraard gelden hier de regels zoals in het gewone fototopic; niet teveel chatten, anders gaat ie dicht. :) Als er nog behoefte is aan een gewoon "wat heb je aan?" topic, meld dat dan even in het evaluatie topic (y) |
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om fotos te plaatsen, voor mensen met traag internet is dit een ramp, und so weiter.
-wit shirtje van kuyichi -donkerblauwe spijkerbroek van replay -afgetrapte all stars |
-afgetrapte all stars
-wijde broek replay met gaten -blauw/rood gestreepte polo van divided -rood trainingsjackje RL |
strakke spijkerbroek met uitlopende pijpen
zwart truitje met lange mouwen daarboven vrij strak exploited shirt vans mn vet hippe emobril... |
Bedankt voor het luisteren, echt geweldig. Maak er maar lekker een gemengd topic van dan, whatever :rolleyes:
|
Citaat:
- Zwarte nepallstars. - Grijze sokjes. - Donkere spijkerbroek. - Felgroen ondergoed. - Zwart spaghettitruitje. - Zwart ribcolbertje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
SNAPPEN JULLIE DAN NIKS :rolleyes:
gewoon een digicam aanschaffen, en anders niet posten. |
Jongens kom op, we weten dat niet iedereen foto's kan maken maar er kwamen een paar mensen op dit idee en het leek ons wel leuk. Als je geen foto's hebt, post dan gewoon niet, je kan wel eventjes zonder gewoon 'wat heb je aan topic'. Als hier geen belangstelling voor is sluiten we em gewoon weer en gaat die ander weer open.
Ik kan even niet het goede voorbeeld geven, ik heb haast |
om die laatste zin moest ik lachen:D
blablablablablablablabla, jullie moeten gewoon maar foto's gaan posten, blablablablablablablabla, maar goed ik kan ook niet... laat het gewoon een gemengd topic zijn. mensen die foto's willen plaatsen doen dat, mensen die daar geen beschikking over hebben doen het niet. jesus, wat een regels allemaal (n) |
Citaat:
Ook hier begint de bureaucratie toe te slaan als ik bepaalde forumbazen zo hoor (n) Wat ik aan heb: - zwarte wijde broek - blauwe wol trui met knopen op de linker schouder - Kisten En als ik het huis verlaat komt er dit nog bij: - Leren jas - Sjaaltje Zeer interresant allemaal (y) |
Etnies lo cuts -ik wil nieuwe schoenen
rechte carhartt broek..beetje dirty washed of hoe je dat ook mag noemen eerste de beste t-shirtje zwarte give up the ghost hoody met witte print |
net over de knie zwarte rok met roze kleine bloempjes
roze trui zwarte pantys, witte kanten sokjes zwarte lak ballerina's en tadaa. |
afgetrapte spijkerbroek armani
wit shirtje H&M blote voeten |
Citaat:
ff tussendoor: heerlijk altijd die ruzie's hier die echt helemaal n-e-r-g-e-n-s over gaan.. (y) |
Noétje geeft wel weer het goede voorbeeld! :o :D
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=538930 Uhm ja ik had geen goede plek om de camera neer te zetten, maar dit dus en een zwart truitje, en strik om mijn nek. |
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=538992
Duidelijkheid ten top! Maar ik heb wel m'n webcam gefixt :cool: |
Citaat:
|
Wattisser roosie heb je een grote puist?
|
Grijsblauwe versleten spijkerbroek Diesel (hij is stuk bij m'n kont :o)
roze hemdje H&M roze blousje Hilfiger donkerbruine wollen trui Benetton donkerbruine suede laarsjes Hilfiger Geurtje Allure :) |
Citaat:
|
Jammer je hebt zo'n leuk hooffie. (y)
Eh ontopic ik heb een zwarte broek en een grijze hoodie. |
Whehe :D
Blauwe wijde spijkerbroek Zwart zacht truitje Zwart topje Paarse sokken Haar in staart |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens mooie laarzen Noe <33333
(zo goed ;)) |
:D
Bleh wat zijn we weer walgelijk aardig voor elkaar (n) |
http://websitemaker.kennisnet.nl/vee...306/605355.jpg
Gare foto maar dit heb ik aan. (en de verwarming dus ook, jah) |
Citaat:
Maar joh het is sinterklaas, vrede op lifestyle! :o |
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=539094
Ik zie een beetje bleekjes. |
Citaat:
We hadden toch een compromis gesloten :D weljaaaa :) Ik kan wel foto's maken maar weet geen uploadsite die het ook echt doet (n) |
Pixumdepixum lieverd
|
Citaat:
|
nouja, ik heb geen digicam, maar anders hakkun foto gepl;aatst natuurlijk! :D
maarja ik heb aan: oud fluwelen colbert ouwe spijkerbroek nep chuckies met legerprint oud verwassen t-shirt van brother rat (ouwe harley davidson rockband.... ) en mijn haar zit coupe frodo maar dan wat langer |
Citaat:
|
3-kwart spijkerbroek
zwarte maillot witte riem zwarte longsleeve zwart cure-shirt met witte print horloge staart in mn haar met een witte speld afgebladderde blauwe nagellak |
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/13382.jpg
- Gele longsleeve van G-star - Donkere jeans van Replay - Zwarte schoenen, van Zippers - Riem met vlammen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
snel keertje wat drinken en bijkletsen, danmaar? :) |
Citaat:
|
geel truitje
paarse spijkerbroek allstars haar in een hoge staart |
Citaat:
Het scheelde me ongeveer 230 euro. |
Ik kan geen foto posten, zit in internetcafé, maar ik heb
Een rood flieberig te-kort-voor mijn benen- rokje Een zwart-wit gestreept shirtje Een Zwart wit geblokte panty Hoge zwart-witte Quicks Een beige leren 50's jas met riempje en bontkraag aan en een blauwe muts op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |