![]() |
Als er geen water meer is...
Als er geen water meer is
en ik huil om de wereld en de liefde die ik mis - dienaar van begeerte en hoe komt er ooit een einde aan? en als er dan geen water is, waar drink ik dan nog van? als ik niet meer huilen kan: droge mond en tong waaraan een woord ontnomen is als er niet meer water is dan dit... omdat de SPA Blauw op is :o |
Ik heb je gedicht nu een keer of vier gelezen, en wat mij een beetje bijblijft: je doet nogal moeilijk. Ik bedoel: het komt wel over wat je wil zeggen (de gedachte is sowieso leuk en creatief), maar het komt mij over alsof je er heel erg graag een gedicht van hebt willen maken, met mooie stijlvormen en sierlijke opbouw. Ik noem twee voorbeelden:
dienaar van begeerte en hoe komt er ooit een einde aan? of: tong waaraan een woord ontnomen is Wat is het nou eigenlijk dat je precies wil zeggen? En waarom niet gewoon zoals het is? Het zou het gedicht geen negatieve wending geven als je wat concreter zou zijn wat taalgebruik betreft. Er zit nl. veel potentie in de manier waarop je het onderwerp belicht. Ik ga toch hopelijk niet te serieus op dit gedicht in? :confused: |
Ikzelf vond het ook een kutgedicht. Wat betreft je kritiek; I'll second that. :D
|
Citaat:
Ik vind het beslist geen kutgedicht! :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk met belangstelling uit naar je volgende gedicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |